الگوریتم گورخر گوگل

الگوریتم گورخر گوگل

الگوریتم گورخر گوگل


الگوریتم گورخر گوگل

اگر شما یک سئوکار هستید، قطعاً با Google Panda یا Google Penguin مواجه شده اید. در واقع آنها الگوریتم های گوگل نیستند، بلکه الگوریتم های جستجوی خوب نوشته شده ای هستند که توسط گوگل برای ارسال کنندگان هرزنامه و سایر وب سایت هایی که تکنیک های هرزنامه کلاه سیاه زیادی را انجام می دهند توسعه یافته اند. در این مقاله قصد داریم الگوریتم گور خر گوگل را بررسی کنیم.

در حالی که تأثیر این الگوریتم‌ها بسیار زیاد است، زیرا اکثر وب‌مسترها در این دوره با محتوای سایت متمرکز بر پاندا و عناصر درون سایت در رتبه‌بندی موتورهای جستجو دچار مشکل شده بودند، Google Penguin عمدتاً روی مسائل خارج از سایت متمرکز شد. و گورخر عمدتاً در شبکه های اجتماعی متمرکز است.

الگوریتم گور خر گوگل
الگوریتم گور خر گوگل

اکنون Google Talk of SEO Town قرار است الگوریتم جدیدی به نام GOOGLE ZEBRA را پیاده سازی کند که برخی موارد را شامل می شود که در زیر آورده ایم:

 

.1 بزرگ حاوی کلمات کلیدی حمل و نقل اتصال.

 

  1. به روز رسانی فیس بوک شامل بیش از حد بسیاری مانند صنعت نیست با اشتراک گذاری گوگل پلاس مشابه به نظر می رسد زباله است.

 

  1. نام تجاری دارای دانش مورد استفاده برای به دست آوردن مزایای سئو صفحه پینترست است.

اگر محتوای خوبی ایجاد می‌کنید، که ممکن است برخی از زمینه‌هایی باشد که وبلاگ‌نویسان آن را به اشتراک می‌گذارند، و سپس باید به آن توجه کنید، گوگل نمی‌خواهد کسی بتواند رتبه‌بندی خود را به هم بزند. شبکه های اجتماعی زمان شروع پاکسازی الگوریتم گورخر بعدی است که به روز می شود.

در حال حاضر اکثر افرادی که تا حدودی با سئو، بازاریابی موتورهای جستجو یا به طور کلی گوگل آشنا هستند، از دو به روز رسانی معروف الگوریتم گوگل – پاندا و پنگوئن – آگاه هستند. اما در مورد 500-600 به‌روزرسانی دیگر الگوریتم گوگل که هر سال اتفاق می‌افتد، چطور؟

اکنون مردم از بری شوارتز از SERoundtable در مورد به روز رسانی شایعه شده Zebra به الگوریتم گوگل سوال کرده اند. واقعا؟! همچنین برخی از پست های وبلاگ نیمه کاره اینجا و آنجا وجود دارد که به نظر می رسد از یکدیگر به عنوان منبع نقل قول می کنند، نام حیوانات را حدس می زنند و سعی می کنند کمی تبلیغات ایجاد کنند. اما هیچ مبنایی برای چیزی شبیه به واقعیات ندارند. من فکر می کنم برخی از مردم بهتر است شکار حیوانات سیاه و سفید را متوقف کنند و بیشتر روی وب سایت خود، محتوا و نحوه تبلیغ آن تمرکز کنند، اما گمان می کنیم که تعقیب کنندگان الگوبرداری خواهند کرد.

اما این شایعه الگوریتم گورخر را به فکر فرو می برد…

گوگل صدها به روز رسانی الگوریتم دارد. چه اتفاقی می‌افتد اگر آن‌ها نام هر یک از آنها را به نام یک حیوان بگذارند و فقط توضیح مبهمی درباره کارهایی که به‌روزرسانی‌ها انجام داده‌اند ارائه دهند؟ در مورد آن فکر کنید: لیستی از بیش از 500 به روز رسانی گوگل با نام های گیج کننده برای شکنجه افراد وسواسی. در حال حاضر تا حدودی صنعت کلبه ای از مردم وجود دارد که در مورد وب سایت ها می نویسند و به بهبود آنها از Panda & Penguin کمک می کنند. آیا در آن صورت افرادی متخصص در موارد بازیابی مربوطه حضور خواهند داشت.

آیا ورود به روز رسانی Zebra که در مورد آن بسیار صحبت می شود قریب الوقوع است یا این یک انحراف است. اگر آپدیت بعدی الگوریتم گوگل زودتر اتفاق بیفتد، این احتمال وجود دارد که دنباله موضوعی به روز رسانی های قبلی باشد. برخی حدس و گمان ها وجود دارد که گورخر دوستدار ممکن است به ضد اجتماعی تبدیل شود و وب اجتماعی را مجبور به پاکسازی خود کند.

 

اگر دلیل وجودی آن این است، پس ایجاد محتوای سایت عالی که توسط افرادی در وب فراتر از صنعت یا جایگاه شما به اشتراک گذاشته می شود و به نمایه سازی رتبه بندی صفحه کمک می کند، ممکن است دچار تغییر شود. عموماً می‌دانیم که گوگل نمی‌خواهد اینفلوئنسرها بر رتبه‌بندی آن‌ها تأثیر بگذارند، بنابراین ممکن است به‌روزرسانی Zebra به دلیل اتکا به رسانه‌های اجتماعی برای دستیابی به رتبه‌های برتر جریمه شود.

الگوریتم گور خر گوگل
الگوریتم گور خر گوگل

گوگل ممکن است ثبت کند و جریمه کندبه طوریکه:

 

حجم بسیار زیاد ریتوییت با کلمات کلیدی در اطراف یک پیوند.

اشتراک بیش از حد در فیس بوک از افراد خارج از بخش تجاری شما؛

اشتراک گذاری در برخی موارد.

داشتن یک صفحه پینترست برای ارتقای صرفا سئو.

 

 

اگر به‌روزرسانی الگوریتم گورخر گوگل در شرف وقوع است، اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از هرگونه پیامد انجام دهید. وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک اگر قبلاً در برابر طوفان کافئین، پاندا، پنگوئن و مرغ مگس خوار – یک الگوریتم جدید جدید با قطعات قدیمی متصل شده‌اند، غلبه کرده باشند، از این وضعیت جان سالم به در خواهند برد. اگر محتوای شما همچنان معتبر و معتبر باشد و معیارهای ضروری ذکر شده در دستورالعمل های Google را رعایت کند، چیزی برای ترس ندارید.

الگوریتم گورخر گوگل چون یکی از الگوریتم های گوگل است، هدف اصلی این الگوریتم این است که گوگل می خواهد اشکال بیش از حد شبکه های اجتماعی (متا، ، توییتر …) را حذف کند.

 

شبکه‌های اجتماعی (Google +، فیس‌بوک، توییتر) در چند سال گذشته پیشرفت‌های زیادی در گسترش اطلاعات داشته‌اند. و به عنوان نتیجه، بسیاری از متخصصان تبلیغات گوگل، راه اندازی کمپین های تبلیغاتی آنلاین را انتخاب کرده اند، زیرا باعث ایجاد مزایا و صرفه جویی در هزینه های واضح تر در تبلیغات می شود.

 

همچنین، شبکه های اجتماعی روند فعلی SEO است، اما برخی از افراد بیش از حد اجتماعی سوء استفاده می کنند، به نظر می رسد گوگل گورخر برای محدود کردن نوع هرزنامه ها در شبکه اجتماعی دیر یا زود است.

نتیجه گیری

در این مقاله ما الگوریتم گورخر گوگل را بررسی کردیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دادیم مهمترین مورد در خصوص الگوریتم گورخر گوگل جزییات مربوط به آن است که باید به آن توجه کنیم و اگر می خواهیم در حوزه سئو فعالیت کنیم باید تمامی بخش های مربوطه را در نظربگیریم تا در موتور جست و جوی گوگل رتبه خوبی بدست آوریم.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 4 =