طریقه فروش لوازم آرایش از طریق اینترنت

طریقه فروش لوازم آرایش از طریق اینترنت

طریقه فروش لوازم آرایش از طریق اینترنت


طریقه فروش لوازم آرایش از طریق اینترنت

آیا می دانستید که درآمد صنعت آرایشی و بهداشتی در سال 2021 به 17 هزار میلیون دلار پیش بینی می شود؟ بیشتر این درآمد در ایالات متحده ایجاد خواهد شد.مطالعه دیگری نشان داد که تقریباً یک سوم خریداران لوازم آرایشی پس از شیوع ویروس کرونا به احتمال زیاد محصولات زیبایی را به صورت آنلاین خریداری می کنند.زمان خوبی برای یادگیری نحوه فروش آنلاین لوازم آرایش و کسب درآمد است. در این مقاله قصد داریم طریقه فروش لوازم آرایش از طریق اینترنت را بررسی کنیم.

 

راه اندازی یک کسب و کار آنلاین لوازم آرایشی مستلزم آن است که کارهای بیشتری از ساختن یک وب سایت یا راه اندازی یک فروشگاه تجارت الکترونیک انجام دهید. شما باید کسب و کار خود را ثبت کنید تا از نظر قانونی مطابقت داشته باشید، مجوزها را دریافت کنید، و راه هایی را برای دسترسی و جذب خریداران بالقوه بیابید.

آیا نمی دانید چگونه شروع کنید؟

 

حال نکات زیر را خواهیم داشت.

 

6 نکته در مورد نحوه شروع فروش آنلاین لوازم آرایش

در اینجا برخی از بهترین روش‌هایی وجود دارد که توصیه می‌کنیم هنگام راه‌اندازی کسب‌وکار لوازم آرایشی آنلاین خود از آنها پیروی کنید:

 

  1. از نظر قانونی مطابقت داشته باشید

قبل از شروع فروش، باید نام تجاری و نوع شخصیت حقوقی را برای کسب و کار لوازم آرایشی خود انتخاب کنید. در کنار ثبت کسب و کار خود، باید اسناد قانونی، توافق نامه ها و قراردادهای ضروری را نیز ایجاد کنید تا بعداً دچار مشکل نشوید.

 

طریقه فروش لوازم آرایش
طریقه فروش لوازم آرایش

در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید:

 

نام کسب و کاری را انتخاب کنید که منحصر به فرد، مرتبط با صنعت آرایشی و بهداشتی باشد و توسط شخص دیگری علامت تجاری نداشته باشد. همچنین، مطمئن شوید که نام به عنوان یک نام دامنه برای ساخت وب سایت تجارت الکترونیک شما در دسترس است.

ساختار کسب و کاری را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای عملیاتی، مدیریتی و مالیاتی شما باشد. رایج ترین ساختارهای تجاری شامل مالکیت انفرادی، شرکت با مسئولیت محدود (LLC) و شرکت است.

قراردادهای ضروری مانند قرارداد عملیات LLC (در صورت تشکیل LLC) یا آیین نامه شرکت (در صورت تشکیل یک شرکت) ایجاد کنید. همچنین باید هنگام استخدام کارمندان یا قرارداد با فروشندگان، قراردادهای عدم افشا و محرمانگی ایجاد کنید.

با مقامات ایالتی و محلی تماس بگیرید تا ببینید آیا ممکن است برای فروش محصولات آرایشی به مجوز یا مجوز نیاز داشته باشید.

اطمینان حاصل کنید که محصولات آرایشی و بهداشتی شما مطابق با قوانین هستند. FDA مواد آرایشی را در ایالات متحده تحت اقتدار قانون فدرال غذا، دارو و آرایشی بهداشتی (قانون FD&C) و قانون بسته بندی و برچسب گذاری منصفانه (FPLA) تنظیم می کند.

برای ایجاد صحیح کلیه اسناد قانونی، می توانید بسته تشکیل کسب و کار ما را خریداری کرده و بقیه را به ما بسپارید. این به جلوگیری از اشتباهاتی که می تواند برای کسب و کار شما گران تمام شود کمک می کند. برای جزئیات بیشتر، بسته ها و اجزای ما را بررسی کنید.

طریقه فروش لوازم آرایش از طریق اینترنت
طریقه فروش لوازم آرایش از طریق اینترنت

2.در مورد نوع کسب و کار لوازم آرایشی که می خواهید راه اندازی کنید، تصمیم بگیرید

وقتی صحبت از راه اندازی یک کسب و کار آنلاین در صنعت زیبایی می شود، راه های مختلفی برای فروش محصولات آرایش وجود دارد. شما باید یک مدل کسب و کار را نهایی کنید که به بهترین وجه متناسب با منابع و بودجه شما باشد.

 

بیایید نگاهی به انواع مشاغل لوازم آرایشی که می توانید راه اندازی کنید بیاندازیم.

 

شما می توانید با تولید محصولات آرایشی منحصر به فرد و فروش آنلاین آنها، برند زیبایی خود را ایجاد کنید. ساخت محصولاتی مانند بالم لب و روغن های صورت آسان است.

در حالی که می توانید اینها را در خانه خود نیز بسازید، باید دستورالعمل های FDA را برای تهویه، کنترل هوا و سطوح دنبال کنید.

 

برای تولید محصولات خود در مقیاس بزرگ، باید یک واحد تولیدی راه اندازی کنید.

 

راه دیگر برای راه اندازی کسب و کار لوازم آرایشی به صورت آنلاین این است که محصولاتی از برندهای معروف زیبایی را به صورت عمده بخرید و پس از اضافه کردن حاشیه سود، آنها را به صورت آنلاین بفروشید. شما می توانید انتخاب کنید که محصولاتی از برندهای محلی یا محصولات طبیعی/ارگانیک بفروشید.

با فروش مجدد محصولات می توانید از مرحله تولید محصولات آرایشی صرف نظر کنید. با این حال، باید با فروشندگان تماس بگیرید، عرضه‌کننده‌ای را پیدا کنید که بهترین قیمت‌ها را ارائه می‌دهد، محصولات را در وب‌سایت خود و سایر بازارها فهرست کنید و مسئولیت حمل و نقل و خدمات مشتری را بر عهده بگیرید.

 

  1. یک فروشگاه تجارت الکترونیک راه اندازی کنید

می توانید یک فروشگاه آنلاین در پلتفرم هایی مانند Shopify راه اندازی کنید یا وب سایت تجارت الکترونیک خود را بسازید.

 

شما باید:

 

یک دامنه بخرید و از سازندگان وب سایت مانند وردپرس و ووکامرس برای ساخت وب سایت تجارت الکترونیک خود استفاده کنید. یا، فروش آنلاین لوازم آرایشی در Shopify یا سایر بازارهای آنلاین را انتخاب کنید.

یک طراحی وب سایت ساده و مینیمال برای برند آرایشی خود انتخاب کنید.

از تصاویر محصولات با کیفیت بالا برای نمایش محصولات خود از زوایای مختلف استفاده کنید.

توضیحات محصول مختصر و بهینه شده با کلمات کلیدی را بنویسید.

محصولات زیبایی خود را به دسته های مرتبط تقسیم کنید تا افراد بتوانند محصولات مورد نیاز خود را آسان تر پیدا کنند.

از بهینه سازی موتور جستجو برای رتبه بندی صفحات محصول خود در SERP ها استفاده کنید.

فرآیند پرداخت خود را برای تبدیل بهینه کنید.

  1. محصول خود را از درون بشناسید

برای فروش موفقیت آمیز محصولات آرایش و زیبایی به صورت آنلاین، باید همه چیز را در مورد محصولات خود بدانید. شما باید بتوانید به تمام سوالاتی که مشتریان بالقوه شما در مورد محصولات شما دارند پاسخ دهید.

 

باید بدانید که:

 

محصولات شما از چه چیزی ساخته شده اند؟

مشتریان چگونه باید از محصولات شما استفاده کنند؟

چه زمانی می توانند انتظار تحویل آن را داشته باشند؟

چگونه محصول شما می تواند زندگی آنها را آسان تر کند؟

آیا محصولات شما برای انواع پوست مناسب هستند یا دستورالعمل خاصی در مورد اینکه برای چه افرادی مناسب هستند وجود دارد؟

  1. تحقیق در مورد رقبا انجام دهید

در کنار شناخت مخاطبان هدف خود، باید رقبای خود را نیز بررسی کنید. شما باید اطمینان حاصل کنید که محصولات، قیمت ها و کیفیت خدمات بهتری را نسبت به سایر مشاغل آرایشی آنلاین ارائه می دهید.

 

اگر می خواهید فروش را افزایش دهید و درآمد بیشتری کسب کنید، باید مردم را متقاعد کنید که برند شما بهتر از دیگران است.

 

به سوالات زیر پاسخ دهید:

 

رقبای شما چه کسانی هستند؟

رقبای شما چه کاری را به خوبی انجام می دهند؟

چه کاری را ضعیف انجام می دهند؟

چه چیزی را می توانید در سایت، محصولات و استراتژی های بازاریابی خود بهبود بخشید تا سهم بیشتری از بازار به دست آورید؟

رقبای شما چه اشتباهاتی مرتکب شدند و چگونه می توانید از آنها اجتناب کنید؟

تحقیقات رقبا می تواند به شما کمک کند جایگاه برند خود را در بازار تقویت کنید. این به نوبه خود به شما کمک می کند تا در درازمدت سرنخ، تبدیل، فروش و درآمد بیشتری کسب کنید.

 

  1. محصولات زیبایی خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید

47 درصد از خریداران محصولات آرایشی عمدتاً از رسانه های اجتماعی برای تحقیق در مورد محصولات برای خرید استفاده می کنند، که پلتفرم های رسانه های اجتماعی را به ابزارهای بازاریابی قدرتمند تبدیل می کند.

 

شما می توانید که:

 

در برترین کانال های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک و یوتیوب حضوری قوی ایجاد کنید.

برای کمک به مشتریان برای خرید لوازم آرایشی شما در حالی که در فیدهای رسانه های اجتماعی خود مرور می کنند، پست های قابل خرید ایجاد کنید.

برنامه های وابسته را اجرا کنید تا افراد را تشویق کنید تا به شما کمک کنند تا فروش بیشتری داشته باشید. ارائه تخفیف های وابسته می تواند به مشتریان در تصمیم گیری سریع تر برای خرید کمک کند.

با اینفلوئنسرهای زیبایی شریک شوید تا محصولات آرایش خود را تبلیغ کنید و به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید.

سوالات متداول

  1. چگونه می توانم فروش آنلاین محصولات زیبایی را شروع کنم؟

 

برای شروع فروش آنلاین محصولات زیبایی، باید:

 

نام تجاری را انتخاب کنید

کسب و کار تجارت الکترونیک خود را ثبت کنید.

یک فروشگاه اینترنتی یا وب سایت تجارت الکترونیک بسازید.

محصولات آرایش و زیبایی خود را به صورت آنلاین لیست کنید.

فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی خود را برای جذب ترافیک بیشتر بهینه کنید.

محصولات خود را در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید.

از بازاریابی وابسته و اینفلوئنسر مارکتینگ برای افزایش فروش استفاده کنید.

  1. آیا برای فروش آنلاین لوازم آرایش به مجوز نیاز دارید؟

 

برای فروش آنلاین لوازم آرایشی باید از مقررات کنترل دارو و محیط زیست مجوز دریافت کنید. همچنین ممکن است برای راه اندازی کسب و کار آنلاین خود به مجوزهای تجاری نیاز داشته باشید.

 

قانون فدرال غذا، دارو و لوازم آرایشی (FD&C) و قانون بسته بندی و برچسب گذاری منصفانه (FPLA) نیز بازار لوازم آرایشی و لوازم آرایش را تنظیم می کند.

 

  1. هزینه راه اندازی خط تولید لوازم آرایشی چقدر است؟

 

شما می توانید خط آرایش خود را با سرمایه گذاری 5000 تا 25000 دلار راه اندازی کنید. شما همیشه می‌توانید کسب‌وکار آنلاین خود را کوچک شروع کنید و سپس با کسب سود، کسب‌وکار آنلاین خود را افزایش دهید.

 

  1. چگونه می توانم کسب و کار آرایش خود را از خانه راه اندازی کنم؟

 

راه اندازی کسب و کار آرایش خود از خانه آسان است. برای شروع به یک کامپیوتر، اتصال به اینترنت، یک فروشگاه اینترنتی یا وب سایت خرید آنلاین، محصولات زیبایی خوب و استراتژی های بازاریابی مناسب نیاز دارید.

 

با این حال، ثبت کسب و کار آنلاین خود به عنوان یک شخص حقوقی نیز برای جلوگیری از جریمه ها و شکایت های قضایی مهم است.

 

یا محصولات خود را بسازید یا مارک ها و تامین کنندگان لوازم آرایشی را پیدا کنید که به شما امکان خرید عمده و فروش در فروشگاه آنلاین خود را می دهند.

 

مطمئن شوید که یک هویت برند منحصر به فرد برای جذب و جذب مشتریان ایجاد می کنید.

 

  1. از کجا می توانم محصولات آرایشی برای فروش آنلاین بخرم؟

 

می‌توانید محصولات آرایشی را از وب‌سایت‌های برند رسمی خریداری کنید یا فروشندگانی را در بازارهای آنلاین مانند آمازون و eBay پیدا کنید.

 

آیا برای شروع فروش آنلاین لوازم آرایشی آماده هستید؟

راه اندازی فروشگاه اینترنتی آسان نیست. شما باید یک طرح مستند برای کسب و کار آنلاین خود ایجاد کنید که شامل برندهای مورد علاقه، محصولات آرایشی، تامین کنندگان و بازارهای مورد علاقه شما باشد.

 

آیا برای فروش آنلاین لوازم آرایش و ایجاد یک تجارت الکترونیک سودآور به کمک نیاز دارید؟ با کارشناسان تشکیل کسب و کار ما ارتباط برقرار کنید تا تجارت آنلاین لوازم آرایشی خود را با پای راست راه اندازی کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله طریقه فروش لوازم آرایش از طریق اینترنت را بررسی کردیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دادیم مهمترین مورد در این خصوص این است که باید شما تمام راه ها را فرابگیرید تا در تجارت لوازم آرایش با شکست مواجه نشوید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + نوزده =