طراحی سایت مبلمان

طراحی سایت مبلمان

طراحی سایت مبلمان


طراحی سایت مبلمان

آیا تا به حال فکر کرده اید که طراحی یک وب سایت جذاب بسیار سخت تر از آن چیزی است که به نظر می رسد؟ خوب در واقع، گاهی اوقات این یک کار واقعاً دشوار است، به خصوص در تجارت الکترونیک. طراحی باید به فروش محصولات کمک کند یا مدل های موجود را بدون اینکه مانعی برای دیگران ایجاد کند، نشان دهد. علاوه بر این، موضوع مبلمان حتی پیچیده تر است. همه چیز در مورد خلقت و الهام است. در این مقاله می خواهیم که طراحی سایت مبلمان را بررسی کنیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دهیم پس تا انتها همراه ما باشید.

 

بنابراین، ما باید چنین طراحی وب سایت فروشگاه مبلمان را ایجاد کنیم که یک نیاز خاص را برآورده کند: طراحی باید مشتری را در روحیه مناسب قرار دهد. پس از مطالعه، آنها باید بخواهند فضای داخلی خیره کننده خود را ایجاد کنند و سپس فکر کنند، “اوه صبر کنید، من در حال گشت و گذار در وب سایت مبلمان عالی هستم. فکر می کنم این مبل کاملاً در اتاق خواب من قرار می گیرد!” آنها ممکن است از وب سایت شما برای خرید استفاده کنند زیرا شما قبلا آنها را روی فرکانس مناسب تنظیم کرده اید.

 

بله، درست است که ایجاد یک طراحی وب کارآمد برای کسب و کار شما می تواند یک چالش باشد. اجازه دهید 5 نکته عالی برای ایجاد طراحی وب سایت مبلمان مدرن و عالی را با شما به اشتراک بگذاریم.

طراحی وب سایت
طراحی وب سایت

5 نکته برای ایجاد یک سایت طراحی مبلمان و دکوراسیون داخلی

ایجاد یک طراحی وب فروشگاه مبلمان کامل یک کار چالش برانگیز است. با این حال، اگر به الهام‌بخش طراحی وب‌سایت مبلمان عالی نگاه کنید و نکات و ترفندهای مفید در مورد طراحی مبلمان وب‌سایت را از متخصصان بیاموزید، ممکن است بسیار آسان‌تر باشد.

 

در اینجا 5 نکته مفید از شرکت طراحی وب سایت مبلمان ما وجود دارد که موفقیت شما را تضمین می کند!

  1. همه چیز را ساده نگه دارید

اولین و یکی از مهم ترین نکات طراحی مبلمان ساده نگه داشتن چیزها است. برخی از طراحان وب سایت سعی می کنند یک طراحی به یاد ماندنی و جذاب را به روشی عجیب و غریب ایجاد کنند. آنها تمایل دارند تا سایت را با یک سری ویژگی مانند چت، ده ها صفحه با آمار یا اطلاعات غیرضروری مختلف و راه حل های دیگری که برای جایگاه فعلی بحث برانگیز هستند، بارگذاری کنند. گذر از این همه نویز اطلاعاتی برای خرید چیزی سخت است. بنابراین، بارگذاری بیش از حد طرح های طراحی وب برای فروشگاه های مبلمان به یک تصمیم مرگبار تبدیل می شود.

 

همانطور که در بالا ذکر شد، فرآیند خرید مبلمان نوعی هنر است. این طرح باید به مشتریان انگیزه دهد تا به دنبال مبلمانی باشند که می توانند در پروژه ها استفاده کنند و سپس آن را در سایت فعلی خریداری کنند. بسیاری از زمینه ها، بخش ها یا میله ها فقط باعث سردرد می شوند. آنها هیچ تمایلی برای خرید ایجاد نمی کنند.

 

طرح بندی بخش ضروری وب سایت است. این ساختاری از تمام عناصری است که توسعه دهندگان برای ایجاد طرح استفاده می کنند. سعی کنید از عملکرد بیش از حد و بلوک های موجود در آن اجتناب کنید. فقط آن را ساده اما موثر نگه دارید. آیا ایده ای در مورد نحوه انجام این کار دارید؟ اگر در مورد نحوه طراحی یک وب سایت مبلمان شک دارید، سعی کنید از یک راه حل کلاسیک برای چیدمان استفاده کنید:

طراحی سایت مبلمان
طراحی سایت مبلمان

هدر قسمتی است که می تواند لوگوی شرکت را نمایش دهد و برخی از قابلیت های صفحه بندی را شامل شود. در آنجا، طراح می‌تواند لینک‌هایی را به سایر صفحات وب‌سایت، مانند «تماس با ما»، «درباره ما» و غیره قرار دهد. همچنین، این مکان عالی برای ورود/ثبت نام است.

بدنه اصلی ترین قسمتی است که می توانید محتوای بسیار مهم را در آن اختصاص دهید. اغلب اوقات فهرستی از محصولات است. نحوه نمایش آن به شما بستگی دارد. خلاق باشید و سبک به یاد ماندنی خود را پیدا کنید. اگر بتوانید روی محصول خود تأکید کنید، اما بر طراحی وب سایت تأکید نکنید، فروش شما می تواند رشد کند.

پاورقی مکانی برای ویژگی هایی است که به حفظ بازدیدکنندگان کمک می کند. این می تواند یک فرم تماس، خبرنامه، نقشه سایت، ناوبری، لوگوی مینیمالیستی یا رسانه های اجتماعی شرکت باشد. هدف اصلی بسیار ساده است – فقط توجه کاربران را حفظ کنید.

این روش آزمایش شده و قابل اعتماد طراحی فروشگاه های اینترنتی است. اگر در ساختار وب سایت اعتماد به نفس دارید، نیازی به پیروی دقیق از این طرح ندارید. چند ایده خلاقانه اضافه کنید! ترتیب بلوک ها را تغییر دهید، ستون های فرعی فانتزی اضافه کنید یا محتوا را بین بخش ها عوض کنید. این هم هنر است خلاق باش.

 

طراحی مینیمالیستی برای این نوع فروشگاه ها گزینه خوبی است. این گزینه هیچ کس را آزار نمی دهد. از سر و صدای اطلاعات سردرد ایجاد نمی کند. طراحی ساده اما کارآمد باقی می ماند. عناصر مینیمالیستی هیچ توجهی را از محصولات نمی ربایند. اگر توجه مشتری در سراسر وب سایت پخش نشود، فروش چیزی آسان تر است. بنابراین، مشتریان می توانند روی خوشایندترین بخش – فرآیند خرید تمرکز کنند. حتی یک بنر تبلیغاتی این تصور را از بین نمی برد.

  1. ناوبری آسان را پیاده سازی کنید

همه چیز در مورد ایجاد یک رابط کاربر پسند است. اگر کاربر بتواند به راحتی کالای مورد نظر خود را پیدا کند، تمایل به خرید چیزی دارد. اول از همه، دسترسی سریع به تمام محصولات موجود یکی از قابلیت های مورد نیاز است.

 

فیلترها را در وب سایت خود پیاده کنید. کاربران باید توانایی انتخاب تنها چند مورد از کل طیف مبلمان را داشته باشند. به عنوان مثال، فقط می تواند محصولات قهوه ای یا کابینت های یک برند خاص باشد. تنوع گزینه ها و امکان انتخاب بین آیتم ها مزیت بزرگی است. تنظیم دقیق فیلترهای مورد و بازیابی همه نتایج بر اساس معیارهای خاص راحت است. این عوامل منجر به UX (تجربه کاربر) مثبت می شود، که به این معنی است که مشتری تمایل بیشتری به خرید چیزی در فروشگاه آنلاین شما دارد.

  1. از هماهنگی رنگ اطمینان حاصل کنید

طرح رنگ همه چیز را تعیین می کند. این اغلب بخشی است که کاربران بیشتر از همه به آن اشاره می کنند. سعی کنید از رنگ ها و سایه های خنثی غیر تهاجمی استفاده کنید. دلیل آن ساده است: رنگ‌های بسیار روشن، توهین‌آمیز یا تحریک‌آمیز می‌توانند حواس مشتری را از محصولی که می‌خواهید بفروشید منحرف کنند. چنین رویکردی به کل فرآیند فروش آسیب می رساند.

 

ایده مشابهی در مورد افکت‌ها، بافت‌ها و غیره نیز صدق می‌کند. می‌توانید از آن‌ها برای ساختن طراحی مبتکرانه و خلاقانه استفاده کنید، اما در این کار زیاده‌روی نکنید. اطمینان حاصل کنید که این زیبایی تمام توجه را از قسمت اصلی سایت نبرد.

  1. محتوای معنادار ارائه دهید

از آنجایی که این فروشگاه اینترنتی مبلمان است، هدف اصلی آن فروش مبلمان به سریع ترین و آسان ترین راه است. برای رسیدن به این هدف، به این فکر کنید که چگونه محتوای سایت خود را سازماندهی کنید. سعی کنید نحوه قرار دادن محصولات خود را برای راحتی استفاده بیابید. این یکی دیگر از جنبه های کاربر پسند است. شرایطی را ایجاد کنید تا مشتری در حین خرید هیچ تجربه کاربری منفی نداشته باشد. اگر کاربر بتواند با چند کلیک به تمام اطلاعات مورد نظر خود دست یابد، فروش بیشتری خواهید داشت. خرده فروشی از چنین رویکردی برنده می شود.

 

برای طراحی وب سایت فروشگاه مبلمان، تهیه کارت محصول برای هر واحد مبلمان، تصمیم بسیار خوبی است. در آن می توانید یک گالری اسلایدها، یک توضیح کوتاه و حتی یک مدل سه بعدی از یک آیتم قرار دهید. اطلاعات کلی در مورد محبوب ترین مارک ها قرار دهید، ممکن است به مشتری کمک کند تا نیازهای خود را درک کند و چیزی را بر اساس شرایط کیفیت یا ظاهر انتخاب کند. نمای سه بعدی اتاق با محصول انتخاب شده نیز رویکرد مناسبی است. کاربر ممکن است ببیند که آیا یک قطعه مبلمان جدید متناسب با مکان است یا نه.

  1. از دیگران کمک بگیرید

علیرغم اینکه استفاده از وب سایت شما چقدر آسان است، برخی از مشتریان ممکن است هنگام خرید با مشکلات مختلفی روبرو شوند. هر فردی متفاوت است. ایجاد سؤالات متداول (سوالات متداول) در وب سایت خود با لیستی از مشکلات رایج همیشه یک تمرین خوب است. این می تواند یک کتابچه راهنمای کاربر، یک صفحه جداگانه با لیستی از سؤالات، پاورقی ها یا نکاتی باشد که وقتی کاربر عناصر خاصی را برجسته می کند نشان داده می شود.

 

در اینجا وضعیت دیگری است. تصور کنید از هر 100 مشتری 99 نفر قوانین حمل و نقل شما را درک می کنند، اما صدمین نفر آن را به اندازه کافی واضح نمی داند. این مثال به این معنی نیست که شما باید چنین مسائلی را نادیده بگیرید. البته، شما نه! شاید اجرای یک مشاور آنلاین یا تیم پشتیبانی که بتواند در اسرع وقت به کاربران در مورد سوالات غیر معمول یا اشکالات عجیب و غریب خود کمک کند، ایده مناسبی باشد. گزینه دیگر یک انجمن با بحث های باز، یک وبلاگ فنی یا یک  بخش خلاصه سازی می باشد.

نتیجه گیری

در این مقاله ما طراحی سایت مبلمان را بررسی کردیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دادیم مهم ترین نکته در این خصوص این است که با پیگیری تمام مراحل می توانیم به آن چیزی که می خواهیم برسیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 7 =