صفر تا صد سئو خارجی – اموزش سئو خارجی


سئو گوگل قوانین بسیار زیاد و متنوعی دارد. هر قانون برای جلوگیری از یک و یا چند نوع تقلب که سئو کاران کلاه سیاه از آن استفاده میکنند به وجود آمده است. در این مقاله به قوانین مربوط به آموزش سئو خارجی میپردازیم و صفر تا صد سئو خارجی و را شرح میدهیم.

سئو داخلی چیست؟

ابتدا اجازه موضوع سئو داخلی و یا همان ON Page SEO را به شکل خلاصه معرفی کنیم.

مواردی مانند تولید محتوا سئو شده و بروز، لینک سازی داخلی، بهینه سازی تصاویر و موارد دیگر قوانین سئو داخلی یا On Page SEO هستند. یعنی مواردی که در مقالات و صفحه ها رعایت میشود که وبسایت رتبه خوبی در نتایج جستجو بگیرد.

اما سئو خارجی کاملا بر عکس سئو داخلی است. یعنی مواردی که از خارج وبسایت انجام میشود تا سئو کلی وبسایت بهبود یابد.

در ادامه مقاله اموزش سئو خارجی به مقایسه سئو داخلی و سئو خارجی میپردازیم و تفاوت های اصلی این دو بخش سئو را بررسی میکنیم.

تفاوت سئو داخلی و سئو خارجی چیست؟

همانطور که گفتیم سئو داخلی مواردی هستند که باید در مقالات و صفحه ها رعایت شوند تا وبسایت رتبه خوبی در نتایج گوگل بگیرد. البته مبحث دیگری نیز به نام سئو فنی یا سئو تکنیکال نیز وجود دارد که ممکن است با سئو داخلی اشتباه گرفته شود.

سئو تکنیکال در اصل مواردی مانند دیتا های ساختار یافته(مانند اسکیما)، استفاده از نقشه سایت، بهبود سرعت سایت و موارد مشابه است.

سئو خارجی در اصل کار هایی است که از خارج وبسایت برای افزایش رتبه وبسایت انجام میشود. مانند دریافت بک لینک از وبسایت های دیگر.

اموزش سئو خارجی – چگونه سئو خارجی وبسایت خود را بهبود ببخشیم؟

بسیاری از افراد فکر میکنند که تنها راه بهبود سئو خارجی یک وبسایت خریداری بک لینک است. اما سئو خارجی نیز مانند سئو داخلی از بخش های مختلفی تشکیل شده است که دانستن و استفاده از انها خالی از لطف نیست.

در ادامه اموزش سئو خارجی و معرفی صفر تا صد سئو خارجی به روش هایی برای بهبود سئو خارجی وبسایت میپردازیم.

افزایش تعداد بک لینک ها

میتوان گفت بک لینک یکی از موارد اصلی سئو خارجی است. زیرا بخش های دیگر سئو خارجی به نحوی با بک لینک مرتبط هستند. یکی از بهترین راه های بهبود سئو خارجی افزایش تعداد بک لینک های وبسایت است.

پیشنهاد ما افزایش تعداد بک لینک ها به روش طبیعی است. این جمله به معنی این است که به جای خریداری بک لینک محتوا با کیفیت بالا و بروز تولید کنید تا وبسایت های دیگر به لینک دادن به مقالات شما علاقه نشان دهند.

البته ما به طور کامل با خرید بک لینک مخالف نیستیم. از نظر ما خرید بک لینک به تعداد کم در مدت زمان طولانی مشکلی ندارد. اگر تعداد بالایی بک لینک در مدت کوتاهی خریداری کنید گوگل به مصنوعی بودن این لینک ها شک میکند و تاثیر ان ها را از بین میبرد و حتی ممکن است باعث پنالتی شدن وبسایت شما شود.

صفر تا صد سئو خارجی – اموزش سئو خارجی

فعالیت در شبکه های اجتماعی

فعالیت در شبکه های اجتماعی یکی از بهترین راه های بهبود سئو خارجی وبسایت است. با فعالیت در شبکه های اجتماعی میتوانید تعداد مخاطبین و مشتریان وبسایت خود را افزایش دهید و وبسایت خود را معروف تر و مشهور تر کنید.

پیشنهاد ما این است که در شبکه های اجتماعی محبوب مانند توویتر و اینستاگرام یک حساب مخصوص وبسایت و کسب و کار خودتان داشته باشید و افراد را از طریق این شبکه های اجتماعی از آخرین پست ها و آخرین اخبار وبسایت و کسب و کار خود آگاه کنید.

اگر چه بسیاری از سئو کارات معتقد هستند که فعالیت و ارسال لینک در شبکه های اجتماعی تاثیر مستقیمی بر روی سئو ندارد به هر حال حداقل مزیتی که فعالیت در شبکه های اجتماعی رقم میزند افزایش تعداد بازدید کنندگان و  مشتریان است.

فعالیت در وبسایت های اشتراک ویدیو

در ادامه مقاله اموزش سئو خارجی و صفر تا صد سئو خارجی شما را با مزایا فعالیت در وبسایت های اشتراک ویدیو و تاثیر آن بر روی سئو صحبت میکنیم.

با فعالیت در وبسایت های اشتراک ویدیو مانند اپارات و یوتیوب و قرار دادن ویدیو های مرتبط با حوزه کاری وبسایت خود و درج لینک مقالات و صفحه های وبسایت خود در بخش توضیحات هم میتوانید بازدید کنندگانتان را افزایش دهید و هم بک لینک رایگان دریافت میکنید.

فعالیت در فروم ها

فعالیت در فروم ها نیز یکی از بهترین راه های بهبود سئو خارجی است. فروم یا Forum که در بین فارسی زبانان به آن تالار گفتگو نیز گفته میشود یک وبسایت است که افراد میتوانند در ان سوالات و مشکلات خود(با توجه به موضوع فروم مورد نظر) را شرح دهند و افراد دیگر به سوالات پاسخ دهند.

شما میتوانید در یک فروم که موضوع نسبتا مرتبطی با حوزه کاری شما دارد ثبت نام کنید و به سوالات به شکل تخصصی و مناسب پاسخ دهید. و هر کجا که میخواستید یک منبع کامل تر برای پاسخ به سوال فرد بگذارید لینک یکی از صفحه های وبسایتتان که با مشکل فرد مرتبط است را در انتها پاسخ خود بگذارید.

صفر تا صد سئو خارجی – اموزش سئو خارجی

سوالات متداول

آیا سئو داخلی و خارجی متفاوت هستند؟

بله؛ سئو خارجی، سئو داخلی و سئو فنی موضوعاتی متفاوت هستند. سئو خارجی مربوط به کار هایی که خارج از وبسایت انجام میدهید میشود مانند ساخت بک لینک. اما سئو داخلی و سئو فنی باید بر روی خود سایت اعمال شوند.

ایا سئو خارجی میتواند جایگزین سئو داخلی و فنی شود و یا بلعکس؟

خیر؛ هیچ کدام از بخش های سئو نمیتواند جایگزین بخش دیگر شود. باید رو هر سه آنها کار کنید تا رتبه های مناسبی در نتایج جستجو گوگل بگیرید.

چگونه میتوانیم اموزش سئو خارجی ببینیم؟

سئو خارجی نسبت به سئو داخلی از مباحث کمتری تشکیل شده است اما به اندازه سئو داخلی اهمیت دارد. برای اموزش سئو خارجی میتوانید از مقالات آموزشی رایگان در سطح اینترنت استفاده کنید.

در پایان مقاله اموزش سئو خارجی

در این مقاله به صفر تا صد سئو خارجی و اموزش سئو خارجی پرداختیم. بر خلاف سئو داخلی، سئو خارجی مبحث گسترده ای نیست اما به اندازه سئو داخلی و سئو فنی اهمیت دارد.

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =