افزایش فروش در اینستاگرام

افزایش فروش در اینستاگرام

افزایش فروش در اینستاگرام


افزایش فروش در اینستاگرام

برندها و کسب‌وکارها می‌توانند از فروش در اینستاگرام درآمد زیادی کسب کنند. در اینجا 11 تاکتیک وجود دارد که می تواند به افزایش فروش شما با استفاده از اینستاگرام کمک کند.در بازاریابی اینستاگرام تازه کار هستید؟ یا با به دست آوردن فالوور و فروش مشکل دارید؟ پس این مقاله برای شما نوشته شده است. در این مقاله می خواهیم افزایش فروش در انیتساگرام را بررسی کنیم پس تا انتها همراه ما باشید.در واقع اینستاگرام، بیش از 1 میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان دارد. در این مقاله می خواهیم افزایش فروش در اینستاگرام را بررسی کنیم پس تا انتها همراه ما باشید.

اما آیا می‌دانستید که پلتفرم اشتراک‌گذاری عکس جدید فقط برای هنرمندان، عکاسان و همه کسانی که هنر دیجیتال را دوست دارند، نیست؟ اینستاگرام یک پلتفرم بازاریابی عالی برای مشاغل است و این امر جای تعجبی ندارد.

 

90 درصد از کاربران اینستاگرام حداقل یک برند را دنبال می کنند.

83 درصد از کاربران اینستاگرام برندها یا محصولات جدیدی را در این پلتفرم پیدا می کنند.

80 درصد از کاربران می گویند اینستاگرام هنگام تصمیم گیری برای خرید محصول یا خدمات به آنها کمک می کند. با این حال همه چیز به دیدن اسب تک شاخ و پروانه منتهی نمی شود. در سال 2016، اینستاگرام الگوریتم‌های خود را تغییر داد تا پست‌ها بر اساس محبوبیت به جای ترتیب زمانی، در فیدها ظاهر شوند. این بدان معناست که پست‌هایی با درگیری بالا به بالاترین سطح می‌رسند و پست‌هایی با تعامل کم هرگز دیده نمی‌شوند. بنابراین اگر برند شما جدید است و تعداد زیادی فالوور ندارید، چگونه می توانید فروش خود را در اینستاگرام افزایش دهید؟

در اینجا 11 نکته برای افزایش دید و فروش در اینستاگرام آورده شده است.

  1. ایجاد تصاویر خیره کننده

تصور کنید کاربر معمولی اینستاگرام شما در فید خود اسکرول می کند. او با پست بعد از پست خسته می شود. تا اینکه یکی بیرون می پرد و توجه او را جلب می کند مانند پست های اینستاگرامی نشنال ژئوگرافیک لازم نیست به یونان سفر کنید و از طلوع ماه کامل پشت معبد پوزیدون عکس بگیرید. تنها چیزی که برای متوقف کردن اسکرول‌های اینستاگرام نیاز دارید یک تصویر زیبا، منحصر به فرد و با کیفیت است.

در اینجا سه ​​نکته برای افزایش تعامل با تصاویر شما وجود دارد.

افزایش فروش در اینستاگرام
افزایش فروش در اینستاگرام

 

تصاویری را ارسال کنید که با مخاطبان شما صحبت کند

به عنوان مثال، اگر می دانید مخاطبان شما به فرهنگ های مختلف در سراسر جهان علاقه دارند، تصویری مانند این توجه آنها را جلب می کند.

 

به قوانین عکاسی عالی پایبند باشید

خبر خوب این است که برای گرفتن عکس های خیره کننده به دوربین DSLR و تجهیزات حرفه ای گران قیمت نیاز ندارید.

 

به سادگی این قوانین را با گوشی هوشمند خود دنبال کنید، و شما آماده هستید.

 

هر زمان که می توانید از نور طبیعی استفاده کنید.

از نوردهی بیش از حد خودداری کنید (برای انجام این کار، قبل از گرفتن عکس روی روشن ترین قسمت کادر خود ضربه بزنید).

هنگام طلوع، غروب خورشید یا در یک روز ابری عکس بگیرید.

از نقاط مختلف عکس بگیرید. (درست است! اگر جاه طلب هستید، خم شوید، بخزید، دراز بکشید، حتی روی دیوار بالا بروید.)

از قاب های منحصر به فرد استفاده کنید. یک پرچین، دو آسمان خراش یا فقط مقداری فضای اضافی نمونه های خیره کننده ای هستند.

تصاویر خود را با ابزارهای مناسب تقویت کنید

در اینجا سه ​​برنامه برتر ویرایش تصویر وجود دارد که عکس های شما را بیشتر بهبود می بخشد.

VSCO – این برنامه توسط عکاسان به عنوان بهترین برنامه ویرایش تصویر برای اینستاگرام رتبه بندی شده است.

Canva – Canva ابزارهای زیادی دارد که به شما امکان می دهد تصاویر خود را سفارشی کنید.

یک داستان رنگی – این برنامه به شما کمک می کند تا با ارائه بسته های فیلتر قابل تنظیم به رنگ تم خود بچسبید.

افزایش فروش
افزایش فروش
  1. مسابقات را اجرا کنید

برگزاری مسابقات اینستاگرامی به شما کمک می کند تا تعامل را افزایش دهید، به علاوه تعداد زیادی دنبال کننده جدید را به دست آورید.

در اینجا سه ​​ایده عالی برای مسابقه اینستاگرام وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

لایک کنید، نظر بدهید و دنبال کنید. کاربران پست شما را لایک می کنند و برای شرکت در مسابقه شما را فالو می کنند.

یک دوست را تگ کنید. کاربران به ازای هر دوستی که در پست شما تگ می کنند، یک ورودی دریافت می کنند.

محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC). مخاطبان شما پست های منحصر به فرد خود را ایجاد می کنند و کسب و کار شما را تگ می کنند یا از هشتگی که شما ایجاد کرده اید استفاده می کنند.

تا اینجا بهترین نوع مسابقه مسابقه UGC است.

در اینجا یک مثال عالی از یک مسابقه برنده UGC از Upwork است.

  1. اهرم ویدئو

آیا می دانستید که ویدیوهای اینستاگرام 2 برابر بیشتر از سایر پست ها درگیر می شوند؟ درست است!

اگر می‌خواهید توجه فالوورهایتان را جلب کنید، وقت آن است که از آن ویدیوها استفاده کنید.در اینجا یک راهنمای سریع برای ویدیوهای اینستاگرام آمده است:

ویدیوهای خود را کوتاه نگه دارید و توجه بینندگان خود را با حرکت در چند ثانیه اول کلیپ خود جلب کنید.کپشن اضافه کنید (ویدیوهای اینستاگرام به طور پیش فرض بی صدا هستند).ویدیوهای خود را با هدف خاصی در ذهن برنامه ریزی کنید (مثلاً ترافیک را به وبلاگ خود هدایت کنید، درگیری را ایجاد کنید، دنبال کنندگان جدیدی به دست آورید، یا به مخاطبان خود آموزش دهید).تصاویر پشت صحنه برند خود را برای لمس  و یا کلیک اضافه کنید.

محصولات خود را در عمل ضبط کنید (ویدیویی از مشتریان که از محصولات شما استفاده می کنند عالی است).هنگام فیلمبرداری از قوانین عکاسی عالی پیروی کنید. این مثال جالب از بن و جری را بررسی کنید.

 

  1. محتوای انحصاری با داستان ارائه دهید

از استوری های اینستاگرام برای نمایش اقدامات پشت صحنه استفاده کنید و واقعاً آن بینندگان را به سمت کاری که برند شما انجام می دهد بکشید. یک مثال فوق العاده Boxycharm و کلیپ های داستانی جذاب آنها است. همانطور که می دانید، Boxycharm جعبه های آرایش سفارشی را با تمام مارک های مورد علاقه شما در یک جعبه ارائه می دهد.برای جلب توجه تماشاگران، داستان‌هایی از افراد واقعی ارسال می‌کنند که از جعبه‌هایشان برای «درخشش» استفاده می‌کنند.به این ویدیو و این ویدیو از اینستاگرام BoxyCharm نگاهی بیندازید.

 

  1. به نظرات پاسخ دهید

کاربران اینستاگرام غرق در محتوا هستند.بنابراین چه زمانی آنها برای اظهار نظر در مورد پست شما وقت می گذارند؟ باید بتوانید مخاطبین را درگیر کنیداما در اینجا متوقف نشوید. با پاسخ دادن به نظرات نظر دهندگان احساس خاص بودن را ایجاد کنید. نظرات آنها را لایک کنید، از آنها تشکر کنید و به سوالات آنها پاسخ دهید.

اگر هزاران نظر دریافت کردید و وقت ندارید به همه آنها پاسخ دهید، همیشه می توانید یک ادمین را استخدام کنید تا کار را برای شما انجام دهد.

 

  1.  از تکنیک های خاص استفاده کنید.

در بازاریابی اینستاگرام تازه کار هستید و تعداد زیادی فالوور ندارید؟

برای افزایش تعاملات خود، در اینستاگرام پادهای با کیفیت دریافت کنید.

Hootsuite در وبلاگ خود آخرین هک نامزدی Pods را در اینستاگرام نامید.در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است:

 

یک پاد کوچک اینستاگرام پیدا کنید. پادها گروه‌هایی از کاربران اینستاگرام هستند که برای افزایش فالوورها و تعامل یکدیگر با یکدیگر متحد می‌شوند.دستورالعمل های تعامل Pod را دنبال کنید. معمولاً باید پست‌های سایر اعضای پاد را لایک کنید، نظر بدهید و به اشتراک بگذارید.

در ازای آن، پست‌های شما لایک‌ها، نظرات و اشتراک‌گذاری‌های دیگر اعضا را دریافت می‌کنند.

یادآوری:

 

به سراغ بخش های کوچک با 15-20 کاربر بروید.

از پادهای اسپم غول پیکر با هزاران کاربر اجتناب کنید.

پایان معامله خود را حفظ کنید! لایک نکردن، اشتراک‌گذاری و نظر دادن روی پست‌ها می‌تواند باعث اخراج شما از پاد شود.

پادها فقط برای شروع عالی هستند. همانطور که حضور برند شما بالغ می شود، می خواهید لایک ها، نظرات و اشتراک گذاری های خود را به جای موارد ایجاد شده توسط پاد به دست آورید.

  1. از هشتگ های بیشتر استفاده کنید

استفاده از هشتگ یک راه عالی برای افزایش مخاطبان اینستاگرام شماست. این به این دلیل است که آنها پست های شما را در صفحات هشتگ هایی که استفاده می کنید ظاهر می شوند.از آنجایی که اینستاگرام به شما اجازه می دهد تا از 30 هشتگ در هر پست استفاده کنید، می توانید همه چیز را با آنها انجام دهید!ابتدا مطمئن شوید که از محبوب ترین هشتگ ها در اینستاگرام استفاده می کنید. اینها شما را در مقابل میلیون ها کاربر قرار می دهند.سپس هشتگ های سفارشی خود را ایجاد کنید. این یک گام عالی برای زمانی است که حضور برند خود را تثبیت کرده اید و از قبل طرفداران زیادی دارید.به یاد داشته باشید، همه چیز را با هم مخلوط کنید! با پر نکردن بارها و بارها پست‌های خود با هشتگ‌های یکسان، از ظاهر شدن هرزنامه خودداری کنید.

 

  1. از پیوندهای خود عاقلانه استفاده کنید

برخلاف سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی، اینستاگرام اجازه لینک در پست ها را نمی دهد.اما نگران نباشید در اینجا دو روش وجود دارد که می توانید کاربران را با لینک به فروشگاه خود هدایت کنید.از لینک خود در Bio Option استفاده کنید

اینستاگرام به شما امکان می دهد از یک لینک در بیو خود استفاده کنید. از آن عاقلانه برای اتصال کاربران به برجسته ترین صفحه وب سایت خود استفاده کنید.به استوری اینستاگرام خود پیوند اضافه کنیدوقتی به 10000 فالوور رسیدید، اینستاگرام در استوری‌هایی که بینندگان می‌توانند لینک‌ها یا سایر اطلاعات مربوط به شما را ببینند، گزینه “swipe up” را در اختیار شما قرار می‌دهد.

  1. با Up & Coming Influencers ارتباط برقرار کنید

در اینجا یک واقعیت خیره کننده وجود دارد.80 درصد از بازاریابان می گویند اینفلوئنسر مارکتینگ موثر است. این بدان معناست که ارتباط با اینفلوئنسرهای واقعی می تواند به یک پیروزی بزرگ برای شما تبدیل شود.اما به یاد داشته باشید، مهم است که اینفلوئنسرها را با دقت انتخاب کنید. شما می خواهید سراغ افرادی بروید که:در منطقه خود نفوذ واقعی داشته باشندکاری مرتبط با محصول خود انجام دهیددنبال کنندگانی داشته باشید که از چیزی که می فروشید سود ببرند قبل از راه‌اندازی کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ، این پست را بررسی کنید: 5 نکته کلیدی هنگام راه‌اندازی کمپین‌های اینفلوئنسر مارکتینگ.

 

  1. از ایموجی ها استفاده کنید: زبان جدید اینترنت

آنها به بینندگان احساس خوبی می دهند، به علاوه آنها فوق العاده محبوب هستند.در واقع، 50 درصد از تمام پست های اینستاگرام حاوی ایموجی هستند!

به یاد داشته باشید، ایموجی ها فقط برای برندهای سرگرم کننده و مد روز نیستند. هنگامی که عاقلانه استفاده شوند، با حضور جدی و حرفه ای نیز به خوبی همراه می شوند.

 

  1. تبلیغات جذاب اینستاگرام را اجرا کنید

69 درصد از بازاریابان در ایالات متحده بودجه اینفلوئنسرهای خود را صرف تبلیغات اینستاگرام می کنند.به علاوه، تبلیغات اینستاگرام پتانسیل رسیدن به 849.3 میلیون کاربر را دارد.بنابراین اگر هنوز یک کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام راه‌اندازی نکرده‌اید، ایده خوبی است که همین امروز آن را مورد استفاده قرار دهید.

این نکات حرفه ای را هنگام ایجاد تبلیغات اینستاگرام خود دنبال کنید.

بدانید که مخاطب شما چه چیزی را می خواهد ببیند.

پیام خود را کوتاه نگه دارید متن شما پس از دو ردیف قطع می شود، بنابراین در اسرع وقت با یک CTA انگیزه دهید.

تعامل با کاربران با تبلیغات پولی خود مانند پست های ارگانیک خود رفتار کنید تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

نحوه تعامل با کاربران اینستاگرام و کسب فروش بیشتر

با بیش از یک میلیارد کاربر، سر و صدای زیادی در اینستاگرام وجود دارد.

اما این بدان معنا نیست که نمی توانید از آن برای ایجاد ارتباط با مخاطبان خود و افزایش فروش استفاده کنید.

وقتی یاد می گیرید که چگونه سروصدایی ایجاد کنید که مخاطبان شما می خواهند، از اینکه اینستاگرام چگونه می تواند برند شما را رشد دهد شگفت زده خواهید شد.

نتیجه گیری

در این مقاله افزایش فروش در اینستاگرام را بررسی کردیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دادیم مهمترین نکته در این خصوص این است که می توانیم از طریق فروش در اینستاگرام در آمد بالایی کسب کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 3 =