7 دلیل که کسب و کار شما به طراحی اپلیکیشن نیاز دارد

7 دلیل که کسب و کار شما به طراحی اپلیکیشن نیاز دارد

7 دلیل که کسب و کار شما به طراحی اپلیکیشن نیاز دارد


7 دلیل که کسب و کار شما به طراحی اپلیکیشن نیاز دارد

در زمان های قدیمی جهت ارتباط با مشتری همه سراغ اداره شما می آمدند.در زمان های جدیدتر، پرس و جو به این موضوع منتقل شد: «آیا تلفنی دارید که بتوانیم با آن تماس بگیریم؟» از کارت‌های ویزیت، بروشورهای شرکت، جزوه‌ها، میزهای کمکی، و به وب‌سایت‌ها  این امر انتقال یافت. سوال فعلی هنگام بررسی یک سازمان این است که “اپلیکیشن موبایل برای خدمات شما چیست؟ در این مقاله قصد داریم 7 دلیل که که کسب و کار شما به طراحی اپلیکیشن نیاز دارد را بررسی کنیم پس تا انتها همراه ما باشید.

 

صرف نظر از اینکه کسب‌وکار شما یک ارائه‌دهنده خدمات B2B یا B2C است، امروزه داشتن یک برنامه موبایل یک الزام است، که نشان‌دهنده چابکی کسب‌وکار شما و راحتی ارائه شده به مشتریان است.

بازار توسعه اپلیکیشن موبایل به دلیل افزایش تعداد سازمان هایی که اپلیکیشن های موبایل را ارائه می کنند، به سرعت در حال افزایش است. تعداد کل برنامه های موبایل دانلود شده در سال 2018 205.4 میلیارد بود و قرار است این رقم تا سال 2022 به 258.2 میلیارد برسد. فراتر از بازار در حال گسترش، این نشان دهنده استقبال مشتریان از برنامه های موبایل به عنوان پورتالی برای جذب خدمات آنها است..

طراحی پلیکیشن
طراحی پلیکیشن

این برای متقاعد کردن مشاغل، صرف نظر از مقیاس و اندازه برای ارائه برنامه های تلفن همراه است که خدمات آنها را تامین می کند.

ایجاد بخش جدید برای در آمد

مکان های فروش بیشتر فروشگاه ها یا دفاتر فیزیکی هستند. این رسانه‌ها به وب‌سایت‌هایی تبدیل شدند که می‌توانید مستقیماً از محصولات یا خدمات با بررسی جزئیات آنلاین استفاده کنید. تلاش برای دستیابی به مشتری به طور مستقیم عملی نیست زیرا شامل فروش درب به خانه است. از این رو برای دسترسی شخصی به مشتری، یک برنامه تلفن همراه مرتبط ترین رسانه است. اپلیکیشن موبایل به مشتری این امکان را می دهد که به سرعت از محصول یا خدمات در یک گردش کاری از پیش تعریف شده با کلیک یک دکمه استفاده کند. این یک کانال درآمد قابل دوام، ساده و گسترده را برای کسب و کار باز می کند. با استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل، کسب‌وکارها می‌توانند به جمعیت گسترده‌ای از مشتریان، فرامرزی و با حداقل هزینه دسترسی پیدا کنند.

 

تصویر برند بسازید

بازاریابی یک عنصر اصلی برای برقراری ارتباط و گسترش کسب و کار شما در چندین جمعیت است. یک قدم ضروری برای ایجاد تصویر برند، ارائه خدمات کافی، ماهر و با کیفیت از یک طرف و حفظ حضور خود در بازار از طرف دیگر است. مشتریان باید شما را به عنوان مقصد مورد نیاز خود بشناسند. این حضور بر اساس در دسترس بودن و در دسترس بودن سازمان شما به دست می آید. یک اپلیکیشن موبایل با در دسترس بودن روی انگشتان مشتری، این حس حضور را در اختیار مشتری قرار می دهد. این تصویر یک موجودیت قابل دسترس، در دسترس و اغلب در بازار را منتشر می کند. کمک به ایجاد تصویر برند.

 

بینش مشتری را دریافت کنید

شناخت رفتارهای مشتری، ترسیم شخصیت های آنها و درخواست بازخورد یک کار منفعلانه است. این یک فعالیت خسته کننده، وقت گیر و یک فعالیت سربار برای مشتریان در نظر گرفته می شود. از این رو یا از آن دور می شود یا سازمان باید تلاش های صریحی برای انجام آن انجام دهد. با برنامه های تلفن همراه، این بازخورد به طور منظم جمع آوری می شود. الگوهای جستجوی مشتری، الزامات خاص و بازخورد آنها را می توان از یک راه به دست آورد. علاوه بر این، برنامه‌های تلفن همراه همراه با یادگیری ماشینی، می‌توانند تحلیل‌های پیش‌بینی‌کننده را در سطح گسترده‌ای از جایی که بازار در حال حرکت است به شما ارائه دهند. در سطح شخصی، می تواند بر اساس الگوهای جستجوی مشتری، توصیه هایی را به مشتری پیشنهاد کند. اپلیکیشن های موبایل ابزاری قوی برای جمع آوری رفتارها و روندهای کاربر نهایی هستند.

 

خدمات بهتر به مشتریان

پاسخ سریع به سوالات آنها و خدمات سریع همان چیزی است که مشتریان انتظار دارند. از طریق وب سایت ها، میزهای پشتیبانی یا مراکز تماس، چرخه ارتباطات گسترش می یابد و به نظر می رسد تلاش ها برای ارتباط با سازمان از انتهای مشتری هدایت می شود. این تأخیر را می توان با استفاده از برنامه های تلفن همراه که به مشتریان امکان می دهد با دستیارها ارتباط برقرار کنند و در یک لحظه به سؤالات پاسخ دهند، کاهش یابد. علاوه بر این، بر اساس پرسش‌های متداول یک کسب‌وکار، این فرآیندها را می‌توان با Chatbots خودکار کرد. چت‌بات‌ها برنامه‌های مکالمه‌ای هستند که در حین تعامل با مشتریان، از انسان تقلید می‌کنند تا به پرسش‌های آن‌ها دست یابند. برنامه‌های تلفن همراه که به عنوان دستیار میز پشتیبانی عمل می‌کنند، با ارائه راه‌حل‌های فوری برای مشکلات، خدمات بهتری به مشتریان ارائه می‌کنند.

استفاده در تبلیغات

یک کسب‌وکار دائماً سعی می‌کند با ارائه ایده‌های جدید برای جذب مشتریان و جلب توجه آن‌ها، خود را دوباره اختراع کند. اپلیکیشن موبایل به عنوان رسانه ای برای ارسال اعلان ها، اطلاعات، تبلیغات و پیشنهادات به مشتریان از طریق یک کانال واحد استفاده می شود. بر اساس پاسخ مشتری می توان ارزیابی های مختلفی را انجام داد، بازخوردها را آغاز کرد و روندهای مشتری را می توان ارزیابی کرد و از این رو به استراتژی تبلیغات کمک می کند.

7 دلیل که کسب و کار شما به طراحی اپلیکیشن نیاز دارد
7 دلیل که کسب و کار شما به طراحی اپلیکیشن نیاز دارد

تجربه کاربری بهتر

تجربیات مشتری همیشه در حال تغییر است. کسب‌وکارها نمی‌توانند برای نوع تجربیاتی که کاربر نهایی آن را جذاب و جذاب می‌بیند، به هیچ قانون اساسی تکیه کنند. این تجربیات به طور قابل توجهی در یک دوره کوتاه تغییر کرده است. یک تجربه غنی به راحتی و سهولتی که کاربر نهایی می تواند به خدمات شما دسترسی داشته باشد و کارآیی که الزامات برآورده می شود بستگی دارد. یک برنامه موبایل برای نیازهای اساسی مشتری ساده شده است و تجربه کاربری بهتری را نسبت به وب سایت ها یا هر رسانه تعاملی دیگر ارائه می دهد. از آنجایی که دستی و بدون درز است، گزینه ای در دسترس و ساده برای کاربران نهایی محسوب می شود.

 

روندهای جدید فناوری

انتقال فناوری برای یک کسب و کار فورا اتفاق نمی افتد. آنها نتیجه گام های افزایشی هستند که کسب و کار را در اتخاذ رابط های جدیدتر و ارائه خدمات بهتر هدایت می کند. ساخت اپلیکیشن موبایل یک گام میانی در انتقال به سمت فرآیندها، فناوری‌ها و دیدگاه‌های جدیدتر برای ارتقای خدمات ارائه شده است. بازار در حال حاضر از برنامه های موبایل به اینترنت اشیا در حال گذار است. این دستگاه‌های مورد استفاده روزانه را به کسب‌وکار معرفی می‌کند که خدمات را می‌توان در آنها تعبیه کرد و به‌عنوان یک محصول بسته‌بندی شده ارائه کرد و ارائه خدمات را یکپارچه نشان می‌دهد. به عنوان مثال می توان به معرفی خدمات مراقبت های بهداشتی در ساعت مچی، نگهداری لیست مواد غذایی توسط دستگاه سردخانه، یک دستگاه دستیار ارتباط کلامی که با تمام دستگاه های خانه شما متصل می شود، اشاره کرد. ساختن یک اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار شما، پله ای برای حرکت به سمت راه های پیشرفته ارائه خدمات خواهد بود.

 

اگرچه به نظر می‌رسد این فهرست جامعی است، اما چند دیدگاه جزئی دیگر وجود دارد که نیاز به برنامه‌های کاربردی موبایل برای یک کسب‌وکار را پشتیبانی می‌کند و بر آن تاکید می‌کند. به عنوان پرکاربردترین دستگاه یک برنامه کاربردی، به بخشی جدایی ناپذیر از سلسله مراتب رشد هر کسب و کاری که مایل به گسترش و دستیابی به مخاطبان گسترده است تبدیل شده است. و با رشد بازار توسعه برنامه های تلفن همراه، ایجاد یک برنامه و دریافت آن در کمترین زمان ممکن ارزان تر و انعطاف پذیرتر می شود. نیاز روز این است که نیازهای خود را برای یک برنامه تلفن همراه هماهنگ کنید و به دنبال تیم مناسبی باشید که بتواند خدمات شما را با حداقل هزینه زنده و فعال کند. همین امروز با بهترین توسعه دهندگان iOS و اندروید در تماس باشید!

نتیجه گیری

در این مقاله ما 7 دلیل که کسب و کار شما به طراحی اپلیکیشن نیاز دارد را بررسی کردیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دادیم تنها نکته ای که باید بدانید این است که اپلیکیشن های موبایل کاربردی فراوانی دارند پس نباید آن ها را دست کم بگیرید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + چهارده =