راه اندازی وب سایت کسب وکار

راه اندازی وب سایت کسب وکار

راه اندازی وب سایت کسب وکار


راه اندازی وب سایت کسب وکار

کسب و کار کوچک شما به یک وب سایت نیاز دارد. در اینجا نحوه ساخت یکی از آنها آورده شده است.ساخت یک وب سایت کسب و کار کوچک برای اطلاع رسانی به مخاطبان، توضیح ارزش پیشنهادی خود، افزایش شناخت برند و افزایش فروش مهم است. برای ساخت یک وب سایت تجاری، ابتدا باید یک نام دامنه و میزبانی وب ایمن انتخاب کنید.  در این مقاله قصد داریم راه اندازی وب سایت کسب وکار را بررسی کنیم سپس، وب سایت خود را برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو و افزایش ترافیک بهینه کنید.

وب سایت خود را به روز و برای دستگاه های تلفن همراه بهینه نگه دارید. همچنین مطمئن شوید که سرعت سایت شما برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو کافی است.

دیگر امکان راه اندازی یک کسب و کار، حتی یک تجارت آجری، بدون حضور وب وجود ندارد. مصرف کنندگان برای همه چیز از تحقیق محصول گرفته تا مکان و ساعات کار به اینترنت مراجعه می کنند. حتی یک وب سایت ساده و با طراحی خوب می تواند به شما در زمینه کاری برتری بدهد و اگر محصولاتی برای فروش دارید، سایت شما می تواند بازارهای جدیدی را باز کند و تجارت شما را ارزان و آسان گسترش دهد.

 

نرم افزار طراحی وب سایت به گونه ای تکامل یافته است که استفاده از آن برای همه آسان است. برای توسعه یک سایت جذاب و کاربردی، نیازی به دانستن کدنویسی ندارید. مهم نیست از چه برنامه‌ای استفاده می‌کنید، فقط باید برخی از قوانین و نکات اساسی را دنبال کنید تا به وب‌سایت خود ظاهری حرفه‌ای ببخشید، پیدا کردن آن را آسان کنید و شرکت خود را در بهترین حالت نشان دهید.

در اینجا راهنمای گام به گام ما برای ایجاد یک وب سایت تجاری موفق است.

 

  1. هدف اصلی وب سایت خود را تعیین کنید.

یک وب سایت تجاری به طور کلی به عنوان فضایی برای ارائه اطلاعات کلی در مورد شرکت شما یا یک بستر مستقیم برای تجارت الکترونیک عمل می کند. چه یک وب سایت ساده ایجاد کنید که کمی در مورد شرکت شما بگوید یا یک سایت تجارت الکترونیک پیچیده تر، مهم ترین کاری که باید انجام دهید این است که بگویید شرکت شما در صفحه اصلی چه می کند. ارین فیل از شرکت طراحی وب سایت Followbright هشدار داد که مشتریان را مجبور نکنید تا بفهمند آیا شرکت شما می تواند آنچه را که نیاز دارند انجام دهد یا خیر.

گابریل شائولیان، مدیر عامل طراحی وب سایت و آژانس بازاریابی دیجیتال Blue Fountain Media، اضافه کرد: «درباره تجربه کاربری خاص خود و سفری که کاربر هنگام حرکت در سایت شما طی خواهد کرد، فکر کنید. “هدف اساسی وب سایت شما هر چه که باشد یا هر تمرکزی که ممکن است روی آن باشد، کاربران باید به راحتی بتوانند به آن دست یابند و خود هدف باید با حرکت کاربران در سراسر سایت شما تقویت شود.”

 

اگر قصد ندارید پرداخت‌هایی (مانند Apple Pay) را از طریق وب‌سایت خود بپذیرید، کار زیادی برای راه‌اندازی آن نخواهید داشت. اگر خرده‌فروش یا ارائه‌دهنده خدمات هستید و می‌خواهید گزینه پرداخت آنلاین را به مشتریان ارائه دهید، باید از یک سرویس خارجی برای دریافت پرداخت‌های خود استفاده کنید، که در ادامه این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

 

  1. نام دامنه خود را تعیین کنید.

نام دامنه شما یکی از مهمترین ویژگی های وب سایت شماست. این نشانی اینترنتی است که با مشتریان فعلی و بالقوه خود به اشتراک می گذارید و در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنید. بنابراین، شما می‌خواهید که توصیفی باشد و به‌خوبی قابل یادآوری و تایپ باشد. سعی کنید آن را کوتاه نگه دارید و در صورت امکان از اختصارات، کلمات اختصاری و اعداد دوری کنید تا از سردرگمی مشتری جلوگیری شود.

 

راه اندازی وب سایت
راه اندازی وب سایت

همچنین باید دامنه سطح بالا یا TLD خود را تعیین کنید. این پسوند در انتهای نام دامنه شما است، مانند .com، .net یا .biz. با این حال، نام های غیر سنتی TLD در سال های اخیر رشد کرده اند. این TLD ها می توانند بر اساس مکان، مانند .nyc، یا نوع کسب و کار، مانند .marketing، .agency یا .law باشند. در حالی که اینها می توانند توصیفی باشند، com هنوز هم اصلی ترین گزینه است. برای اطلاعات بیشتر مقاله ما در مورد انتخاب TLD غیر سنتی را بخوانید.

 

هنگامی که نام دامنه خود را انتخاب کردید، باید در دسترس بودن آن را تأیید کرده و از طریق یک ثبت کننده دامنه خریداری کنید. اینها چند ثبت کننده دامنه محبوب هستند:

 

Domain.com

Wix

و برخی یگر دامنه ها هستند که مناسب شما خواهند بود.

همانطور که نام دامنه جدید خود را انتخاب می کنید، حق چاپ را بررسی کنید تا مطمئن شوید که نام محافظت شده دیگران را نقض نمی کنید. اگر URL دلخواه شما قبلاً گرفته شده است، می‌توانید با شرکتی که از آن استفاده می‌کند تماس بگیرید و بخواهید آن را از آنها بخرد یا از خدمات خرید دامنه از شرکتی مانند GoDaddy استفاده کنید که با صاحبان نام دامنه مورد نظر شما تماس می‌گیرد. این سرویس برای هر دامنه حدود 70 دلار هزینه دارد.

  1. یک میزبان وب را انتخاب کنید.

هر وب سایتی به یک هاست نیاز دارد ، سروری که تمام داده های آن برای دسترسی عموم در هر زمان ذخیره می شود. میزبانی وب سایت خود احتمالاً برای تجارت کوچک شما هزینه زیادی دارد، بنابراین باید یک میزبان خارجی انتخاب کنید.

 

بسته به بودجه خود می توانید از بین دو مسیر مختلف انتخاب کنید. یک میزبان وب اشتراکی، گزینه کم هزینه تر، به این معنی است که شما یک سرور را با سایت های دیگر به اشتراک خواهید گذاشت. هزینه میزبانی اختصاصی به طور قابل توجهی بیشتر است، اما به این معنی است که شما سرور خصوصی خود را دریافت می کنید و مجبور نیستید با سایت های دیگری که می توانند سرعت شما را کاهش دهند رقابت کنید. برخی از پلتفرم های سازنده وب، مانند Squarespace و Wix، میزبانی وب را در بسته های ماهانه خود قرار می دهند.

راه اندازی وب سایت کسب وکار
راه اندازی وب سایت کسب وکار

اینها چند گزینه برای خدمات میزبانی وب هستند:

 

1&1 Ionos: این شرکت میزبانی وب به دلیل میزبانی ابری خود شناخته شده است و گزینه های دیگر مبتنی بر ابر مانند سرورها و پشتیبان گیری سایت را ارائه می دهد. برنامه ها و قابلیت ها متفاوت است، اما برنامه های قیمت گذاری معمولا از 15 دلار در ماه شروع می شود.

میزبانی A2: هاست A2 گزینه های میزبانی مشترک و اختصاصی را ارائه می دهد. مشتریان جدید می توانند یک طرح میزبانی Lite را که برای برخی از مشاغل کوچک کافی است، با حداقل 3.91 دلار در ماه برای سال اول دریافت کنند.

DreamHost: DreamHost سه طرح میزبانی را ارائه می دهد که برای وب سایت های مدیریت شده وردپرس طراحی شده است: DreamPress، DreamPress Plus و DreamPress Pro. هزینه ها معمولاً از 16.95 دلار در ماه شروع می شود.

 

اگر به دنبال گزینه های میزبانی وب سایت رایگان هستید، مهم است که به یاد داشته باشید که میزبانی وب سایت به هیچ وجه برای شرکت میزبان رایگان نیست. بنابراین، آنها ممکن است از روش های دیگری مانند قرار دادن تبلیغات بنری در وب سایت شما برای جبران هاست رایگان استفاده کنند.

 

جیم کووی، دانشمند ارشد سابق شرکت عملکرد اینترنت مبتنی بر فضای ابری Dyn، گفت: هنگام انتخاب یک میزبان، در نظر بگیرید که میزبان چقدر می تواند به سؤالات مربوط به مکان سرور و قابلیت اطمینان خود پاسخ دهد.

 

کاوی گفت: “خوب است که بپرسیم، “آیا می توانید به من نشان دهید که چقدر به بازارهای عمده ای که مشتریان من قرار است در آنها حضور داشته باشند نزدیک هستید؟” “هر ارائه دهنده هاست خوب باید ابزارهایی برای نشان دادن … اندازه گیری عملکرد خود داشته باشد.”

 

همانطور که تجارت شما رشد می کند، ممکن است متوجه شوید که باید به یک میزبان وب دیگر ارتقا دهید یا حتی با چندین ارائه دهنده برای مدیریت ترافیک و عملیات وب سایت خود کار کنید. کاوی توصیه کرد که مراقب عملکرد سایت خود و تجربه مشتریان شما از استفاده از وب سایت خود باشید تا بتوانید نیازهای میزبانی خود را تعیین کنید. [مقاله مرتبط را بخوانید: نحوه انتخاب یک سرویس میزبانی وب]

  1. صفحات خود را بسازید.

یک وب سایت خوب بیشتر از یک صفحه اصلی ثابت است. شما می خواهید چندین صفحه اختصاص داده شده به جنبه های مختلف کسب و کار خود، مانند یک کاتالوگ دقیق از محصولات یا خدمات خود، یا یک بخش وبلاگ برای به روز رسانی های شرکت ایجاد کنید. در مورد وب‌سایت کلی شما، مطمئن شوید که هر صفحه از هدف اصلی سایت پشتیبانی می‌کند، هدف مشخصی دارد و شامل یک فراخوان برای اقدام است (به عنوان مثال، «بیشتر بیاموزید»، «ثبت‌نام کنید»، «تماس با ما» یا «این را بخرید»).

صفحه تماس، به عنوان پیوند مستقیم مشتریان شما با شما، یکی از مهم ترین بخش های یک وب سایت است، بنابراین تا آنجا که می توانید اطلاعاتی را درج کنید (شماره تلفن، آدرس ایمیل و مکان فیزیکی کسب و کارتان، اگر دارید). همچنین ایده خوبی است که اطلاعات مربوط به تیم یا کارکنان مؤسس را در صفحه «درباره» قرار دهید تا مشتریان بتوانند نام و چهره واقعی را برای برند شما قرار دهند.

 

اگر کسب‌وکار شما قبلاً لوگو ندارد، یک طراح گرافیک استخدام کنید یا خودتان یک لوگو ایجاد کنید تا در وب‌سایت، کارت‌های ویزیت و پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی خود استفاده کنید. این به مشتریان شما کمک می کند تا شرکت شما را به سرعت و به راحتی در وب شناسایی کنند.

 

جاستین زالوسکی، مدیر طراحی محصول در مشاوره نوآوری استودیو ساینس، چند نکته اساسی برای کمک به ایجاد صفحات کارآمد و غنی از محتوا برای وب سایت خود ارائه کرد:

 

در مورد کاری که کسب و کار شما انجام می دهد شفاف باشید. آنچه را که کسب و کار شما انجام می دهد را در یک بیانیه واضح و مختصر تقطیر کنید و با آن پیش بروید. بازدیدکنندگان باید بتوانند درک کنند که شما در چند ثانیه پس از فرود در صفحه اصلی شما چه می کنید. چند صفحه که به خوبی نوشته شده اند، مؤثرتر از ده ها صفحه ضعیف هستند.

 

فراخوان های استراتژیک را برای اقدام قرار دهید. دکمه های CTA زمانی بهترین عملکرد را دارند که با اطلاعات موجود در صفحه مطابقت داشته باشند. برای مثال، دکمه «اکنون خرید» در صفحه محصول منطقی است، اما دکمه «برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید» ممکن است در صفحه «درباره ما» مناسب‌تر باشد. به طور مشابه، صفحه ای که نظرات مشتریان را فهرست می کند ممکن است دکمه ای داشته باشد که خواننده را به طرح ها و قیمت های موجود می برد.

 

بهبود سرعت را خودکار کنید. تا جایی که می توانید بهبودهای خودکار سرعت را تنظیم کنید. اگر از سیستم مدیریت محتوا (CMS) استفاده می‌کنید، نصب افزونه‌های مناسب بخش‌هایی از سایت شما را کش می‌کند تا بازدیدکنندگان نیازی به دانلود بیش از یک بار نداشته باشند. برای کاربران وردپرس، Zalewski WP Super Cache یا W3 Total Cache را توصیه می‌کند که فایل‌ها را فشرده می‌کند و به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد سایت شما را سریع‌تر مرور کنند. برخی از جنبه‌های فنی‌تر ذخیره‌سازی و فشرده‌سازی فایل‌ها ممکن است به یک شریک توسعه وب نیاز داشته باشد، اگر شما به‌ویژه در فناوری اطلاعات ندارید.

 

از عکس های استوک خودداری کنید. عکاسی استوک سریع‌ترین راه برای تبدیل یک سایت عالی به یک سایت متوسط ​​است. اگر به دنبال عکس هایی برای استفاده در صفحه خود هستید، بهتر است از تصویر تیم یا دفتر واقعی خود استفاده کنید.

فیل اضافه کرد که تصاویر با کیفیت محصولات باعث افزایش فروش می شود، بنابراین روی عکس های خوب محصولات یا خدماتی که می فروشید سرمایه گذاری کنید.

  1. سیستم پرداخت خود را راه اندازی کنید (در صورت وجود).

در حالی که این مرحله برای همه وب سایت های تجاری اعمال نمی شود، شرکت هایی که می خواهند گزینه پرداخت آنلاین را برای مشتریان ارائه دهند، باید سیستم های پرداخت الکترونیکی را با وب سایت های خود ادغام کنند. ساده ترین راه برای انجام این کار از طریق نرم افزار تجارت الکترونیک یا راه حل های پردازش کارت اعتباری کسب و کار کوچک است.

 

بسیاری از میزبان های وب سبد خرید داخلی یا ادغام با برنامه های تجارت الکترونیک را ارائه می دهند. تحقیق کنید تا مطمئن شوید راه حلی به دست می آورید که کار با آن آسان و به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا نیازهای شما را در حال حاضر و آینده برآورده کند.

  1. وب سایت خود را تست و منتشر کنید.

قبل از اینکه اعلام کنید سایت شما در وب فعال است، مطمئن شوید که روی همه مرورگرهای اصلی مانند Internet Explorer، Microsoft Edge، Firefox، Safari و Chrome کار می کند. روی هر صفحه و ویژگی در هر مرورگر کلیک کنید تا مطمئن شوید که تصاویر نشان داده می شوند، پیوندها صحیح هستند و فرمت نرم به نظر می رسد. این کار کمی طول می‌کشد، اما تلاشی که اکنون انجام می‌دهید، از شکایات بعدی بازدیدکنندگانی که نمی‌توانند به ویژگی‌های خاصی دسترسی پیدا کنند، نجات می‌دهد.

 

همچنین مطمئن شوید که وب سایت شما در دستگاه های تلفن همراه مانند گوشی های هوشمند و تبلت ها به درستی نمایش داده می شود. این مرحله را نباید نادیده گرفت، زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو به نمایه سازی موبایل اول مهاجرت کرده اند، که عملکرد نسخه موبایل وب سایت شما را در رتبه بندی موتورهای جستجو در اولویت قرار می دهد.

 

یکی دیگر از ویژگی های مهم که از همان ابتدا باید در آن گنجانده شود، یک برنامه تجزیه و تحلیل است. شائولیان گفت، با راه اندازی این مورد قبل از فعال شدن وب سایت، می توانید هر مشکلی را برطرف کنید و یک راه اندازی مناسب را هماهنگ کنید. هنگامی که وب سایت فعال شد، می توانید عملکرد صفحه را نظارت کنید و بر اساس تجزیه و تحلیل خود تعیین کنید که چرا یک صفحه خاص موفق یا ناموفق است.

شائولیان می‌گوید: «می‌توانید ببینید کدام یک از کمپین‌های بازاریابی شما بیشترین تبدیل را نشان می‌دهند و هر معیاری مانند شهر، مرورگر و غیره را بررسی کنید تا نحوه تعامل مخاطبان با سایت شما را روشن کنید. «اگر … این را [بعد از] راه‌اندازی سایت پیاده‌سازی کنید، داده‌های ارزشمندی را از دست خواهید داد و هیچ راهی برای دیدن اینکه کدام عناصر سایت شما از همان ابتدا موفق یا ناموفق هستند را نخواهید داشت.»

 

  1. وب سایت خود را در رسانه های اجتماعی بازاریابی کنید.

رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، لینکدین یا پینترست بهترین راه برای افزایش دسترسی مخاطبان و آگاه کردن مشتریان از آنچه در شرکت شما می‌گذرد است. هر زمان که وب سایت خود را به روز می کنید، در مورد آن در رسانه های اجتماعی خود پست کنید، اما آن را با تعامل واقعی و غیر تبلیغاتی متعادل کنید.

 

همچنین پیوندهایی به رسانه های اجتماعی خود را در وب سایت خود قرار دهید. رایج‌ترین مکان‌ها برای انجام این کار پاورقی یا نوار فرعی (منوی اضافی در بالا سمت راست است که اغلب پیوندهای ورود یا تماس را در خود جای می‌دهد) است. در راهنمای بازاریاب ما درباره رسانه های اجتماعی برای کسب و کار بیشتر بیاموزید.

 

  1. در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) سرمایه گذاری کنید.

ارسال وب‌سایت خود به موتورهای جستجوی اصلی به مستقیم کردن سرنخ‌های بالقوه به صفحه شما کمک می‌کند، و همچنین به کارگیری یک استراتژی سئو قوی در سراسر سایت شما کمک می‌کند. Shaoolian گفت که تعریف برچسب‌های عنوان، توضیحات متا و شناسه‌های منبع یکسان (URI) که به شرکت شما و جنبه‌های صنعت شما مرتبط است، می‌تواند رتبه‌بندی شما را در موتورهای جستجو برای محصولات یا خدماتی که می‌خواهید بازاریابی کنید، افزایش دهد.

 

او گفت: «ساخت کلمات کلیدی مرتبط در محتوای خود از همان مراحل اولیه وب‌سایت، و تمرکز قوی روی سئو از زمان راه‌اندازی وب‌سایت، به شما کمک می‌کند تا در مراحل اولیه ترافیک ایجاد کنید.»

 

همانطور که وب سایت کسب و کار خود را می سازید، این تاکتیک های مهم SEO در سایت می تواند به شما کمک کند توانایی خود را برای ارتقاء رتبه ها بهبود بخشید. (همچنین تاکتیک های سئوی خارج از سایت وجود دارد که می توانید دنبال کنید).

 

کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید. کلمات کلیدی را انتخاب کنید که مرتبط با کسب و کار شما هستند و مشتریان بالقوه شما به صورت آنلاین به دنبال آن هستند. برای یافتن راه حلی که می تواند به شما در شناسایی، تجزیه و تحلیل و ردیابی این کلمات کلیدی کمک کند، از راهنمای ما برای سئو ابزارهای مشاغل کوچک دیدن کنید.

 

مطالب تازه را منتشر کنید. انتشار منظم در یک وبلاگ، افزودن به وب سایت و به روز رسانی محتوای شما، همگی به موتورهای جستجو نشان می دهد که سایت شما با کلمات کلیدی انتخاب شده مرتبط است. موضوعاتی را انتخاب کنید که مرتبط با کسب و کار شما و برای صنعت شما هیجان انگیز باشد تا خود و کسب و کارتان را به عنوان رهبران فکری در فضا قرار دهید.

 

لینک های داخلی و خارجی قرار دهید. پیوندهای داخلی، پیوندهایی در صفحات وب سایت شما هستند که به صفحات دیگر در سایت شما منتهی می شوند، در حالی که پیوندهای خارجی، پیوندهای شما به سایر وب سایت های محبوب و با اعتبار بالا هستند. این پیوندها را به صورت استراتژیک در سراسر وب سایت خود قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که پیوندها منطقی، متناسب با زمینه و ارائه ارزش برای خواننده هستند. در غیر این صورت، پیوند دادن ممکن است علیه شما حساب شود.

 

بهینه سازی تصاویر تصاویر را فشرده کنید تا زمان بارگذاری سایت شما را کاهش ندهند. همین رویکرد را در مورد ویدیو اتخاذ کنید و مطمئن شوید که کلیپ ها به سرعت بارگذاری می شوند و سرعت حرکت کلی سایت شما را کاهش نمی دهند. ابرداده‌های تصاویر، مانند برچسب‌ها و زیرنویس‌ها، همچنین فرصتی برای کار بر روی کلمات کلیدی خود هستند و به موتورهای جستجو اطلاع می‌دهند که تصاویر درباره چه چیزی هستند.

 

سرعت سایت خود را به حداکثر برسانید. صفحات باید در سریع ترین زمان ممکن بارگیری شوند. در عرض چند ثانیه ایده آل است. می‌توانید از بررسی‌کننده‌های رایگان سرعت سایت مانند Google’s PageSpeed ​​Insights استفاده کنید تا ببینید آیا سایت شما عملکرد مطلوبی دارد یا خیر.

  1. سایت خود را حفظ کنید.

مرتبط ماندن مهم است، بنابراین وب سایت خود را مرتباً با پست های وبلاگ در مورد رویدادهای فعلی صنعت، محصولات و پیشنهادات جدید و اخبار شرکت به روز کنید تا بازدیدکنندگان را به سایت بازگردانید.

 

همچنین باید حداقل ماهانه بررسی کنید تا مطمئن شوید که نرم افزار و همه افزونه های شما به روز هستند. فیل گفت که اگر نرم افزار شما به روز نباشد، در خطر هک شدن است، حتی اگر امنیت میزبان وب سایت شما قوی باشد. اگر خودتان وقت ندارید این کار را انجام دهید، این کار را به یک کارمند مورد اعتماد یا یک مدیر وب سایت مستقل محول کنید.

 

راه اندازی یک وب سایت برای کسب و کار شما یک سرمایه گذاری کم هزینه است که می تواند به شما در ایجاد اعتبار و دستیابی به پایگاه مشتری گسترده تری نسبت به روش های بازاریابی سنتی کمک کند. اگر وب سایت خود را با محتوای جدید و جدید به روز نگه دارید و به سرعت به مسائل فنی رسیدگی کنید، هرگز نگران «عدم وجود» برای مشتریان فعلی و آینده خود نخواهید بود.

سوالات متداول وب سایت کسب و کار

هزینه یک وب سایت تجاری چقدر است؟

بر اساس تحقیقات مارک برینکر، هزینه متوسط ​​یک وب سایت کسب و کار کوچک از 4000 تا 10000 دلار متغیر است. دلیل چنین طیف گسترده ای به نوع کسب و کار درگیر و میزان کاری که صاحب کسب و کار مایل به انجام آن است مربوط می شود. تفاوت بین گرفتن عکس های خود و استخدام یک عکاس می تواند چند صد دلار باشد. همین را می توان در مورد کپی رایتینگ حرفه ای برای محتوای وب و غیره نیز گفت.

 

ایجاد یک وب سایت تجاری چقدر طول می کشد؟

ایجاد وب سایت می تواند از روزها تا ماه ها متغیر باشد، اما اگر به دنبال میانگین هستید، می توانیم به DreamHost، یک ارائه دهنده میزبان وب پیشرو برای مشاغل کوچک مراجعه کنیم، و آنها می گویند که فرآیند معمولی ساخت وب سایت بین دو تا چهار ماه طول می کشد.

 

چه چیزی را باید در وب سایت خود قرار دهید؟

هر کسب و کاری باید شامل اطلاعات مربوطه باشد، مانند اینکه شما چه کسی هستید، چه کاری انجام می دهید و چگونه می توان با شما تماس گرفت؟ سایت شما همچنین باید شامل محصولات یا خدماتی باشد که می فروشید، همراه با روشی آسان برای مشتریان برای خرید آنلاین را نیز شامل می شود.. کسب‌وکارها ممکن است بخواهند بیانیه‌های مأموریت، بررسی‌ها، گواهی‌ها و یک وبلاگ به‌روز شده را که اطلاعات ارزشمندی را در مورد شرکت و صنعت ارائه می‌دهد، شامل شوند.

نتیجه گیری

در این مقاله ما راه اندازی وب سایت کسب و کار را بررسی کردیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دادیم و مهم نکات آنهایی بودند که باید به آنها در زمینه طراحی وب سایت توجه کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + سه =