تأثیر طراحی وبسایت لاکچری در موفقیت کسب و کار


هر ساله هزاران نفر یک کسب و کار جدید را آغاز می‌کنند و هزاران نفر هم سایت جدیدی را راه اندازی می‌کنند. اما متاسفانه بیش از 90 درصد این افراد بعد از گذشت یک سال یا بیشتر، هیچ موفقیتی حاصل نکرده و اکثر آنها کسب و کار خود را رها می‌کنند. بسیاری از افرادی که سایت جدیدی راه اندازی کرده‌اند، با هیچ بازخورد مثبتی روبرو نشده و ناچارا سایت را تعطیل می‌کنند. این اتفاق به این علت رخ میدهد که موفقیت در کسب و کار قوانین خاص خودش را دارد و بدون آگاهی از این قوانین شانس موفقیت کمتر از یک درصد است. ما در این مقاله به تأثیر طراحی وبسایت لاکچری در موفقیت کسب و کار پرداخته‌ایم، چون امروزه تقریبا تمامی مشاغل به نوعی با اینترنت ادغام شده‌اند.

تاثیر اینترنت در کسب و کارها

از زمانی که اینترنت در بین مردم جهان رایج شد، کسب و کارها کم کم وارد آن شدند. اینترنت همانند یک حوضچه آبی بود که کسی جرعت نمیکرد داخل آن بپرد. برخی افراد جسور مانند جف بزوس بودند که پیشگام شدند و اولین کسب و کارهای اینترنتی را راه اندازی کردند.

موفقیت چشمگیر آنها باعث شد کم کم کسب و کارهای دیگری هم وارد این عرصه بشوند، به قدری که امروزه حتی تاکسی اینترنتی هم داریم. شاید چند سال پیش کسی فکرش را نمی‌کرد که تاکسی سوار شدن وابسته به اینترنت شود.

موفقیت برای اولین خدماتی که اینترنتی شده بودند کار چندان مشکلی نبود چون رقبای کمتری داشتند اما امروزه اوضاع فرق کرده است. هم اینترنت گسترده‌تر شده است و هم خدمات داخل آن روز به روز افزایش پیدا کرده‌اند.

امروزه بیش از 90 درصد کسانی که وبسایت فروشگاهی راه اندازی می‌کنند، در کار خود شکست می‌خورند. به چه علت این اتفاق می‌افتد؟ آیا اینترنت اشباع شده است؟ به هیچ وجه. دلیل آن این است که این افراد همه چیز را ساده گرفته‌اند. دقیقا مانند زمانی که جف بزوس آمازون را تاسیس کرد. اما اکنون شرایط فرق کرده است.

سایت شما باید متمایز از دیگران باشد، هم از نظر بصری و هم از نظر خدمات و محصولات. باید از بین هزاران رقیب، دیده شده و در ذهن بماند.

برای موفقیت در کسب و کار باید از تبلیغات ، سئو و هر فوت و فنی که امروزه برای کسب و کارهای اینترنتی نیاز است بهره بگیرید.

وبسایت، اولین چیزی است که کاربران با آن روبرو می‌شوند، بنابراین در این مقاله به طراحی وبسایت لاکچری و تاثیر آن در موفقیت کسب و کار پرداخته‌ایم.

تأثیر طراحی وبسایت لاکچری در موفقیت کسب و کار

طراحی وبسایت لاکچری

طراحی وبسایت می‌تواند کم هزینه و پرهزینه باشد، می‌تواند در مدت زمان کم و یا مدت زمان طولانی طراحی شود. می‌تواند توسط یک نفر یا یک تیم حرفه‌ای طراحی شود. همه اینها بستگی به شما دارد و باید ببینید که خدمات شما چیست و چه اهمیتی دارد؟ تا چه میزان می‌خواهید رشد کنید؟

ما در اینجا ویژگی‌های مهم یک وبسایت لاکچری و موفق را معرفی می‌کنیم:

  1. طراحی منحصر به فردی داشته باشد و کپی نباشد تا بتواند مخاطب را به خود جذب کند.
  2. از نظر فنی کاملا حرفه‌ای طراحی شده و هیچ باگ و خطایی نداشته باشد. وجود ایراد در سایت، باعث می‌شود مخاطب احساس کند شما چندان حرفه‌ای نیستید.
  3. از نظر گرافیکی و بصری زیبا و چشم نواز باشد. این باعث می‌شود کاربر زمان بیشتری را در سایت بماند و شکل کلی سایت را هم به ذهن بسپارد.
  4. بتواند اعتماد کاربران را به خود جلب کند. مقداری حالت رسمی و حرفه‌ای داشته و همچنین از مجوزها و نمادهای مختلف برای جلب اعتماد استفاده کند.
  5. از رفتارها و المان‌هایی که سایت و برند را ارزان و غیر حرفه‌ای نشان بدهند، پرهیز شود.

طراحی وبسایت لاکچری فوت و فن‌های خودش را دارد. یک تیم حرفه‌ای قادر خواهد بود بر اساس نوع خدمات، وبسایت لاکچری مورد نیاز آن را طراحی کند.

تأثیر طراحی وبسایت لاکچری در موفقیت کسب و کار

نکات مهم موفقیت در کسب و کار

یکی از رازهایی که می‌تواند در موفقیت کسب و کار شما تاثیر داشته باشد، داستان پشت کسب و کار شماست. اگر داستانی برای کسب و کار شما وجود داشته باشد، مخاطب با شما صمیمی شده و به راحتی شما را به خاطر میسپارد. بسیاری از برندهای موفق مانند: آدیداس داستان خود را داشته‌اند.

قبل از اینکه برای طراحی وبسایت لاکچری اقدام کنید، به این موارد خوب فکر کنید:

  • چه واقعیتی در مورد شما و خدمات شما وجود دارد؟
  • چقدر مشتریان خود را می‌شناسید؟
  • دلیل حضور شما و فعالیتتان چیست؟
  • چگونه می‌توانید روی احساس مخاطب یا مشتری تاثیر بگذارید.
  • چگونه برای مشتری ارزش ایجاد می‌کنید؟

طراحی وبسایت لاکچری به شما کمک می‌کند متمایز از دیگران دیده شوید. متمایز دیده شدن اولین اقدام برای جذب مخاطب است. اگر در این زمینه می‌خواهید بیشتر بدانید، کتاب گاو بنفش را مطالعه کنید.

تأثیر طراحی وبسایت لاکچری در موفقیت کسب و کار

اگر شما یک وبسایت لاکچری و حرفه‌ای داشته باشید زمانی که مخاطب وارد سایت شما شود، احتمال خرید از شما یا استفاده از خدمات شما بالا خواهد بود. مخاطب از دو طریق وارد سایت شما می‌شود:

  1. راه تبلیغات
  2. تولید محتوا

بسیاری از سایت‌ها از یک یا دو مورد فوق استفاده می‌کنند اما چون وبسایت تاثیر گذاری ندارند، در نتیجه اکثر کاربران سایت را ترک می‌کنند و احتمال اینکه دوباره به آن سایت برگردند کم است.

موفقیت کسب و کار شما بستگی به میزان آشنا شدن تعداد بیشتری از مردم با آن دارد. وبسایت لاکچری از این جهت که می‌تواند نظرها را به خود جلب کند، در جذب مخاطب و تبلیغات موفق‌تر است.

دقت داشته باشید که وبسایت همانند ویترین عمل می‌کند. کاربری که بار اول وارد وبسایت شما می‌شود دنبال خرید کردن یا دریافت خدمات نیست، بلکه ابتدا نگاهی به قسمت‌های مختلف سایت می‌اندازد تا متوجه شود احساسش نسبت به آن چگونه است. سپس تصمیم گیری می‌کند.

بنابراین طراحی سایت چیزی نیست که دست کم گرفته شود. تمام فعالیت‌های آتی شما مانند تبلیغات و تولید محتوا وابسته به طراحی سایت خواهند داشت.

اگر شما از قبل این موارد را نمی‌دانستید و وبسایت ساده‌ای را طراحی کرده‌اید، نگران نباشید، هنوز هم می‌توانید طراحی وبسایت خود را تغییر داده و به صورت لاکچری دربیاورید. تغییر ظاهر سایت، آسیبی به سایت شما نمیزند و هیچ محتوایی هم از سایت شما پاک نمی‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 8 =