ارائه خدمات تخصصی عکاسی حرفه ای

ارائه خدمات تخصصی عکاسی حرفه ای

ارائه خدمات تخصصی عکاسی حرفه ای

در حالی که اکثر عکاسان در یک یا دو نوع مختلف عکاسی تخصص دارند، آزمایش با سبک های مختلف عکاسی می تواند به گسترش مجموعه مهارت های شما کمک کند. مهارت های فنی و خلاقانه مورد نیاز اغلب از چندین ژانر عکاسی عبور می کنند. این بدان معنی است که با پیشرفت در یک زمینه، می توانید درس ها و تکنیک های ارزشمندی را بیاموزید که شما را به عکاس بهتری در سبک های دیگر تبدیل می کند.

با یادگیری و تمرین هفت نوع مختلف عکاسی زیر، می توانید پایه ای قوی برای حرفه عکاسی خود بسازید.

1. عکاسی پرتره

یکی از رایج ترین سبک های عکاسی، عکاسی پرتره یا پرتره است که هدف آن ثبت شخصیت و خلق و خوی یک فرد یا گروه است. تصاویر ممکن است صریح یا ژست، تمام بدن یا کلوزآپ باشند. در هر صورت، صورت و چشمان سوژه معمولاً در فوکوس هستند. نور و پس زمینه به انتقال لحن و احساسات کمک می کند. انواع پرطرفدار پرتره عکاسی شامل پرتره های بزرگسالان، پرتره های خانوادگی، عکس های نامزدی و هد شات های حرفه ای است. بهترین عکاسان پرتره باعث می شوند مشتریان احساس راحتی کنند، به طوری که بیان آنها طبیعی و آرام باشد.

ارائه خدمات تخصصی عکاسی حرفه ای

2. عکاسی خبری

فتوژورنالیسم راهی برای بیان داستان یک رویداد یا صحنه با ارزش خبری (شاید حتی تاریخی) از طریق عکس است. عکاسی خبری باید تا حد امکان عینی و صادقانه باشد و ثبت لحظات صریح در زمان وقوع آنها مهمتر از گرفتن عکسهای بی نقص است. عموماً عکاسان با امید به ثبت لحظات برنامه ریزی نشده و برنامه ریزی نشده در رویدادهای برنامه ریزی شده شرکت می کنند. کارهای آنها به طور معمول در مجلات و روزنامه ها منتشر می شود.

3. عکاسی مد

عکاسی مد لباس‌ها، کفش‌ها و اکسسوری‌های مد را به نمایش می‌گذارد و جذاب‌تر می‌کند تا آنها را برای مصرف‌کنندگان مطلوب‌تر کند. معمولاً در مجلات و آنلاین منتشر می شود. افراد ممکن است به دلیل فرصت خلاقیت بالا در ایجاد عکس های چشم نواز و جذاب، این طاقچه را نسبت به انواع مختلف عکاسی انتخاب کنند. عکاسان مد بسیاری از عکس‌های کامل می‌گیرند و در مکان‌های مختلفی کار می‌کنند، از نمایش‌های مد گرفته تا استودیوها با تنظیمات نور کامل تا خیابان‌های شهر و زمین‌های باز. آن‌ها از بسیاری از مهارت‌های مشابه عکاسان پرتره استفاده می‌کنند و باید هنگام کار با استایلیست‌ها، کارگردانان خلاق و مدل‌ها، کار گروهی و ارتباط خوبی را تمرین کنند.

4. عکاسی ورزشی

با گرفتن ورزشکاران، مربیان، و حتی هواداران در لحظه عالی، عکس های ورزشی می توانند شور، درام و احساساتی را که به رویدادهای ورزشی دامن می زنند، به تصویر بکشند. عکاسان ورزشی باید به سرعت عکاسی کنند تا از اکشن اطراف خود عقب نمانند، و بهترین تمرین استفاده از ایزوی بالاتر برای عکاسی با سرعت شاتر بالاتر است. عکاسان ورزشی معمولاً از لنزهای بلند و سنگین برای زوم کردن روی صحنه استفاده می کنند. زوایای جالب می تواند به برجسته شدن کار شما در این ژانر رقابتی کمک کند.

5. عکاسی از طبیعت بی جان

همانطور که به نظر می رسد، عکاسی از طبیعت بی جان از اشیاء بی جان – طبیعی یا ساخته دست انسان – برخوردار است. عکاسی بی جان می تواند هنری یا تجاری باشد. معمولاً در عکاسی استوک و همچنین تبلیغات محصول استفاده می شود. (به تصاویر محصول نشان داده شده در کاتالوگ ها، مجلات و بیلبوردها فکر کنید.) برای عکاسان طبیعت بی جان، انتخاب اشیا، چیدمان، و نور برای گرفتن یک عکس عالی کلیدی است.

ارائه خدمات تخصصی عکاسی حرفه ای

6. عکاسی تحریریه

عکاسی تحریریه برای نشان دادن یک داستان یا مقاله، معمولاً برای یک مجله یا روزنامه گرفته می شود. موضوع عکاسی تحریریه می تواند بسیار متفاوت باشد و کاملاً به موضوع متنی که همراه آن است بستگی دارد. به طور کلی، برای عکاسی تحریریه، می‌خواهید عکس‌هایی بگیرید که برای طرح‌بندی‌های مختلف، از جمله ترکیب‌بندی‌های افقی و عمودی، کار کنند. هنگام کار در عکاسی تحریریه، احتمالاً با نویسندگان و مدیران هنری همکاری نزدیک دارید و نشان دادن مهارت های ارتباطی خوب و حرفه ای بودن به شما کمک می کند تا موفق شوید.
در حوزه خدماتی که ما ارائه می دهیم شما می توانید به آتلیه ما بیایید و به شما تمامی خدمات در حوزه عکاسی را ارائه دهیم.

7. عکاسی معماری

هر دو طراحی داخلی و خارجی ساختمان ها و سازه ها موضوع عکاسی معماری است. از انبارها گرفته تا پل های شهر تا انبارهای قدیمی روستایی، این سبک ساختارهای متنوعی را در بر می گیرد. اغلب، عکس زیباترین بخش‌های سازه، مانند تیر یا طاق‌نمای خاص را به نمایش می‌گذارد. ممکن است بر مواد و رنگ های جالب نیز تاکید شود. نورپردازی می تواند در عکاسی معماری چالش برانگیز باشد و برای فضای بیرونی، عکاسان باید بدانند که چگونه با نور طبیعی کار کنند. دنده هایی مانند لنز شیب دار، سه پایه و سر پانوراما اغلب مفید هستند. عکس های معماری می توانند برای طراحان، معماران، شرکت های لیزینگ و سرمایه گذاران ساختمان ارزشمند باشند.
اشتراک گذاری تصاویر هدف نهایی هر پرسنل عکاسی است. چه یک عکاس حرفه ای باشید و چه یک استودیوی عکاسی دارید، باید کار خود را پس از تکمیل هرچه زودتر برای مشتریان خود ارسال کنید. وقتی فایل‌هایی با اندازه بزرگ دارید، اشتراک‌گذاری عکس‌هایتان با مشتریانتان سخت‌تر می‌شود. عدم اطمینان از قابلیت اشتراک گذاری بدون درز تصویر، بسیاری از عکاسان مشتریان خود را از دست می دهند. این یک مسئله بزرگ برای هر عکاس است. نه تنها عکاسان، این موضوعی است که به هر دو طرف آسیب می رساند. زمان زیادی را صرف می کند که نتیجه آن است. بنابراین بهترین راه برای اشتراک گذاری عکس با مشتریان چیست؟ عکاسان حرفه ای چگونه به مشتریان عکس می دهند؟

ارسال عکس در اندازه کوچک یا چند عکس مشکلی ایجاد نمی کند. هنگامی که شما دسته های بزرگ متشکل از صدها تصویر با حجم فایل بالا دارید، با مشکلاتی مواجه خواهید شد. رایج ترین مشکلات اشتراک گذاری فایل ها هستند

  • حجم فایل
  • امنیت فایل
  • سرعت انتقال
  • عدم پیگیری

با چندین شرکت، تغییر قابل توجهی در مقیاس و پیچیدگی ساختارهای ارتباطی و تعداد روزافزون اتصالات ایجاد شده است. حجم فایل های عظیم با سرعت نیاز را افزایش و تشدید می کند. Aberdeen Group تخمین می زند که “حجم انتقال فایل سالانه 8 تا 11 درصد است، در حالی که حجم فایل سالانه 6 تا 7 درصد است.” گزارش ونسون بورن نشان داد که “88٪ از مدیران می گویند که در انتقال داده های بزرگ با چالش هایی روبرو هستند.”

در گزارش دیگری، Aberdeen Group تخمین می زند که تعداد کاربرانی که نیاز به جابجایی فایل ها دارند، سالانه 6 تا 9 درصد افزایش می یابد. با افزایش حجم فایل و تعداد کاربران، اشتراک گذاری یکپارچه تر فایل ها روز به روز به یک نیاز اولیه تبدیل می شود.
به عنوان مثال ما از مدلینگ هایی عکس انداخته ایم که آن عکس بر روی مجلات مختلفی نیز رفته است .

برای اشتراک گذاری آنلاین عکس ها با مشتریان چه چیزی را باید در نظر بگیرید؟

اینکه از چه راهی برای اشتراک گذاری تصویر خود استفاده می کنید به هدف شما بستگی دارد. آیا دوست دارید مشتریان شما موارد مورد علاقه خود را انتخاب کنند؟ یا می خواهید برای مشتریان تجاری خود یک تصور ایجاد کنید؟ آیا مشتریان شما تصویر خود را با وضوح بالا می خواهند؟ و آیا می خواهید آنها بتوانند دانلود کنند؟ نیازهای شما راه حل اشتراک گذاری تصویر شما را تعیین می کند.

اکثر دوربین های DSLR عکس های مگاپیکسلی بالا تولید می کنند. دوربین محبوب و مورد علاقه DSLR که حرفه ای ترین عکاسان برای عکاسی از محصولات و طبیعت بی جان استفاده می کنند Canon 5DX است. عکس های بیش از 50 مگاپیکسلی تولید می کند. با استفاده از این دوربین، تصاویری با جزئیات دقیق دریافت خواهید کرد، اما اندازه فایل نیز همراه با آن خواهد بود.

زمانی که به سراغ انتخاب گزینه های تحویل می روید، اندازه و فضای فایل را در نظر خواهید گرفت. اگر نیاز به ارسال چندین فایل PSD به یک آژانس داشته باشید، فایل ها بسیار زیاد می شوند و به یک راه حل مناسب نیاز خواهید داشت. شما باید کاربران نهایی و بر اساس آن گزینه های اشتراک گذاری فایل را در نظر بگیرید. اگر عکس ها فقط برای سایت های شبکه های اجتماعی هستند، بهتر است فایل های کوچک ایجاد کنید. اندازه فایل اینستاگرام و فیسبوک کافی است. آنها تصاویر بسیار بزرگ را فشرده می کنند و داده های غیر ضروری را حذف می کنند.

بسته به نیازهای مختلف، راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای اشتراک‌گذاری تصویر از آنها استفاده کنید. امروز بهترین راه برای ارسال عکس به مشتریان را بررسی خواهم کرد. برخی از آنها ممکن است برای شما نیز آشنا باشند.

سیستم های به اشتراک گذاری فایل معروف

WeTransfer یکی از معروف ترین سیستم های اشتراک گذاری فایل است که کاملا رایگان است اما نسخه پولی آن نیز وجود دارد. در نسخه رایگان، به اشتراک گذاری نامحدودی خواهید داشت، اما نکته مهم این است که می توانید تنها 2 گیگابایت محدودیت برای اشتراک گذاری را در یک حرکت به اشتراک بگذارید.

در سال 2009، Bas Beerens و Nalden ما انتقال را ایجاد کردند تا تجربه انتقال یکپارچه فایل را برای فایل های بزرگ به ما ارائه دهند. شرکت Fast WeTransfer را به عنوان یکی از نوآورترین شرکت های طراحی جهان انتخاب کرد.

نسخه پولی به شما امکان می دهد تا فایل های بزرگ را با کشیدن و رها کردن سریع به اشتراک بگذارید. برخلاف نسخه رایگان در اینجا، می توانید تا 20 گیگابایت فایل یا بایگانی را انتقال دهید. همچنین می توانید تعیین کنید که آیا می توان به نقل و انتقالات برای یک هفته، برای یک ماه یا برای همیشه دسترسی داشت.
Dropbox یکی از پرکاربردترین سرویس‌های اشتراک‌گذاری فایل مبتنی بر ابر است. هم نسخه رایگان و هم نسخه تجاری دارد. این اولین فضای کاری هوشمند در جهان محسوب می شود. در نسخه رایگان، 2 گیگابایت فضای ذخیره سازی خواهید داشت، در حالی که در نسخه تجاری، 2 تا 3 ترابایت خواهید داشت.

Dropbox یک انتخاب واضح برای بسیاری از متخصصان عکاسی است، زیرا آنها در حال حاضر شانس زیادی برای استفاده از آن برای ذخیره آنلاین سایر رکوردها دارند. این منبعی است که قبلاً برای بسیاری از ما آشناست، چه اسناد مالیاتی خود را مدیریت کنید و چه Lightroom در مجموعه Dropbox این امر شامل می شود. آشنایی این ابزار محبوبیت آن را در اشتراک گذاری عکس با مشتریان آنلاین افزایش می دهد.

می توانید فایل های خود را آپلود کنید و سپس لینک را از طریق ایمیل به اشتراک بگذارید. بهترین چیز این است که می توانید کاری را که گیرنده شما می تواند انجام دهد (فقط مشاهده یا ویرایش) با فایل های خود تنظیم کنید. همچنین می توانید نرم افزار Dropbox را بر روی کامپیوتر خود نصب کرده و فایلی را که می خواهید به اشتراک بگذارید، همگام سازی کنید. پس از همگام سازی، فقط فایل های خود را با هر کسی که می خواهید به اشتراک بگذارید.

ارائه خدمات تخصصی عکاسی حرفه ای
نتیجه گیری

در آخر به شما می گوییم که ما می توانیم در زمینه خدمات تخصصی عکاسی حرفه ای فعالیت داشته باشیم و تمامی فعالیتهای ما در این زمینه خلاصه می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =