محتوای همیشه سبز


محتوای همیشه سبز محتوای بهینه شده برای جستجو است که پیوسته مرتبط است و همان طور که از نامش پیداست  برای خوانندگان در مدت زمان طولانی  تازه خواهد ماند.  ممکن است فکر کنید که تمام محتوای آنلاین پایدار است. باید بدانید که انتشار یک پست زمان کمی را می طلبد. اما محتوای همیشه سبز متفاوت است. مدت‌هاست که از تاریخ انتشارش گذشته است و ترافیک جستجو در طول زمان افزایش می‌یابد، همچنان مرتبط است.

فرمت های رایج  مربوط به محتوای همیشه سبز

در زیر چند فرمت رایج همیشه سبز وجود دارد که ممکن است مورد نیازتان باشد:

 

  • فهرست ها
  • نکات
  • نحوه تولید محتوا
  • نظرات مربوط به محصولات
  • ایجاد و ساخت ویدیو

تولید در این قالب‌ها به‌طور خودکار اثر شما را همیشه سبز نمی‌کند، اما این نوع محتوا بیشتر از سایر قالب‌ها تمایل به نوشتن همیشه سبز دارد. فیلم‌های آموزشی که اطلاعات مفیدی را ارائه می‌دهند، مانند نحوه تعویض لاستیک، ماندگاری بیشتری نسبت به ویدیوهای بدون کاربرد را دارند.

محتوای همیشه سبز

اکنون که برخی از قالب‌های کلیدی برای ایجاد محتوای همیشه سبز را درک کرده‌اید، در اینجا نحوه  ساخت و نوشتن این نوع محتوا آورده شده است.

راه هایی برای ایجاد یک مقاله یا وبلاگ همیشه سبز به صورت زیر می باشد:

 

به سوالات متداول کاربران خود پاسخ دهید

نکات مربوط به صنعت، توضیحات یا مشاوره  ارائه دهید.

مفاهیم رایج صنعت که ممکن است برای خوانندگان گیج کننده باشد را توضیح دهید.

 

نمونه هایی از محتوای همیشه سبز

 

در اینجا چند نمونه خاص از محصولات همیشه سبز برای صنایع مختلف آورده شده است:

 

راهنمای ضروری برای بازاریابی رسانه های اجتماعی :این می تواند برای افرادی که در توسعه و اجرای کمپین ها در رسانه های اجتماعی تازه کار هستند، محدود و بسیار ارزشمند باشد.

چگونه از یک حیوان خانگی جدید مراقبت کنیم : حیوانات و اینترنت ترکیب بسیار قوی هستند، اما  محتواهایی مانند این برای صاحبان حیوانات خانگی جدید سرگرم کننده و آموزنده است.

محتوای همیشه سبز

10 راه برای لذت بردن از شکلات داغ :با ورود به ماه های سردتر، وبلاگی مانند این می تواند ترافیک را افزایش دهد. چرخش در  بخش هی  قدیمی می تواند نقطه شروع عالی برای یک مقاله همیشه سبز باشد.

البته، برخی یا همه این موضوعات به کسب و کار شما مرتبط نخواهد بود. شما باید محتوایی ایجاد کنید که برای مخاطب خاص شما ارزش ایجاد کند. بخش دشوار محتوای همیشه سبز این است که اغلب محبوب ترین موضوعات صنعت قبلاً حتی صدها بار پوشش داده شده است. در این مورد، باید چرخش منحصر به فرد خود را روی موضوع اضافه کنید یا کلمات کلیدی طولانی را جستجو کنید که ترافیک مناسبی دارند اما رقابت چندانی ندارند. این باعث می شود محتوای شما ارزشمندتر شود و احتمال اینکه در نتایج موتورهای جستجو بالا بیایید، بیشتر است.

محتوای همیشه سبز چیست؟

برای توضیح بیشتر اینکه محتوای همیشه سبز چیست، بیایید ببینیم که چه چیزی محتوای سبز نیست.

 

برای روشن شدن بهتر اینکه چه نوع نوشته ای “همیشه سبز” در نظر گرفته می شود، می توانیم بررسی کنیم که چه نوع  بخش هایی  به طور خاص همیشه سبز نیستند.

 

 

  • مقالات خبری
  • آمار یا گزارش هایی که به سرعت منسوخ می شوند
  • مقالاتی با تمرکز بر فرهنگ پاپ یا یک روند فعلی
  • روندهای فعلی لباس و مد

به یاد داشته باشید، محتوای همیشه سبز تاریخ انقضا واقعی ندارد و ارزش خود را در درازمدت حفظ می کند، بنابراین مقاله ای در مورد انتخابات ریاست جمهوری یا روندهای بازاریابی امسال ممکن است در حال حاضر محتوای محبوبی باشد، اما به عنوان محتوای همیشه سبز نخواهد بود.

 

نکاتی برای نوشتن محتوای همیشه سبز

اکنون که می‌دانید محتوای همیشه سبز قطعا چیست و چه چیزی محتوای سبز نیست، همراه با انواع قالب‌هایی که بهترین عملکرد را دارند، در اینجا چند نکته خاص برای نوشتن محتوای همیشه سبز وجود دارد:

 

کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید: قبلاً به طور خلاصه اشاره کردیم که کلمات کلیدی طولانی ممکن است بهترین باشند. اگر مردم به دنبال آن موضوع نباشند، حتی ماندگارترین  محتوای همیشه سبز ارزش زیادی ندارد، پس در مورد کلمات کلیدی خود تحقیق کنید.

بهینه سازی برای سئو: هنگامی که کلمات کلیدی خود را به دست آوردید .فراموش نکنید که از بهترین شیوه های سئو برای بهینه سازی در صفحه استفاده کنید. متن جایگزین را به تصاویر اضافه کنید، و کلمه کلیدی را در عنوان، URL و در سراسر متن قرار دهید اما کلمات کلیدی خود را زیاد نشان ندهید همچنین باید مقالات همیشه سبز مرتبط را به یکدیگر پیوند دهید تا رتبه بندی SEO را بهبود بخشید.

برای مبتدیان نکاتی را مطرح کنید: ممکن است احساس نیاز به اشتراک گذاری تخصص خود داشته باشید، اما این کار را به گونه ای انجام دهید که برای مبتدیان پاسخگو باشد. به احتمال زیاد کارشناسان در مورد موضوعات گسترده جستجو نمی کنند، و شما می خواهید محتوای همیشه سبز برای مخاطبان بیشتر تولید کنید.

از زبان بیش از حد فنی اجتناب کنید: همانند یادداشت قبلی، مبتدیان اغلب زبان بیش از حد فنی را نمی فهمند، بنابراین سعی کنید تا حد امکان از استفاده از آن اجتناب کنید.

محتوای خود را تغییر دهید: هنگامی که یک محتوای عالی ایجاد می کنید، راه های زیادی وجود دارد که می توانید آن را بهتر کنید و از ایده های عالی خود در قالب های مختلف دوباره استفاده کنید. در اینجا چند ایده عالی برای ویرایشگران محتوای پرمشغله وجود دارد.

داشتن محتوای همیشه سبز ما را به موفقیت نخواهد رساند

محتوای همیشه سبز عالی به نظر می رسد، اما فکر نکنید که هر چیزی که ایجاد می کنید باید همیشه سبز باشد (یا باید باشد). محتوای به موقع و موضوعی نیز مهم هستند. این محتواها برای کمپین‌های بازاریابی کوتاه‌مدت مناسب هستند، زمانی که می‌خواهید در مدت زمان کمی ترافیک و مشتریان زیادی را جذب کنید. بهترین استراتژی بازاریابی محتوا شامل ترکیبی از پست های همیشه سبز ماندگار و مقاله های موضوعی  می باشد.

 

محتوای همیشه سبز را به طور منظم به روز کنید

علاوه بر برجسته کردن محتوای خود، باید از بروز بودن آن نیز اطمینان حاصل کنید. در حالی که برای به‌روزرسانی محتوای همیشه سبز نباید کار زیادی انجام دهید، یافته‌های جدید، مقاله‌های جدیدی که می‌توانید به آن‌ها پیوند دهید و سایر پیشرفت‌های جدید  در این زمینه می تواند به شما کمک کند. علاوه بر این، به روز رسانی محتوا و تاریخ انتشار آن می تواند به رتبه بندی سئو کمک کند.  این یک استاندارد ثابت است که  نشان می دهدچگونه به روز رسانی محتوای همیشه سبز می تواند به شدت برای رتبه بندی SEO مفید باشد. هنگامی که محتوای خود را به روز کردید، آن را طوری تبلیغ کنید که گویی یک  محتوای جدید است.

برای اینکه ببینید آیا محتوای شما به مرور زمان در رتبه بندی جستجو کاهش یافته است و قطعا باید به روز شود، از ردیاب موقعیت های Ahrefs استفاده کنید. با استفاده از این ابزار، می‌توانید ایمیل خلاصه هفتگی خود را بررسی کنید تا ببینید اگر می‌خواهید محتواهای شما دیده شود،  باید از خودتان بپرسید کدام یک از صفحات شما به تلاش بیشتری نیاز دارند. به یاد داشته باشید، محتوای جدیدی همیشه در حال ایجاد است و برخی از آنها برای همان کلمات کلیدی مورد نظر شما رقابت می کنند. شما باید محتوای خود را تازه و جامع نگه دارید تا در صدر باشید.

ایده های بیشتر برای محتوای همیشه سبز

آیا هنوز هم مغز خود را برای برخی از قالب‌های همیشه سبز که برای کسب‌وکار شما کار می‌کنند درگیر می‌کنید؟ در اینجا یک لیست جامع است که ممکن است  به شما کمک کند را آوردیم. تا در صورت نیاز به این لیست مراجعه نمایید ایجاد محتوای همیشه سبز باید یک هدف دائمی برای کسب و کار شما باشد، بنابراین به احتمال زیاد در برخی مواقع از اکثر فرمت ها استفاده خواهید کرد.

 

  • پژوهش اصلی
  • مطالعات موردی موفق
  • مطالعات موردی
  • ارائه راه هایی برای مبتدیان
  • ارائه راه هایی برای کاربران حرفه ای
  • نحوه چک لیست
  • نحوه انتخاب بهترین محصول
  • چگونه کاری را در طول زمان انجام دهیم
  • فهرست منابع
  • لیست بهترین ابزارهای رایگان و پولی
  • بهترین کتاب ها برای یک هدف خاص
  • اشتباهات رایج در یک بخش
  • ارائه تاریخچه یک موضوع یا محصول

 

نتیجه گیری

در این مقاله ما محتوای همیشه سبزرا بررسی کردیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دادیم نکته مهم در این خصوص این است که محتوای همیشه سبز می تواند بر سئوی سایت ما تاثیر بگذارد و ربته ما را در گوگل بالا ببرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + هشت =