طراحی  سایت پوشاک

طراحی وب سایت پوشاک

طراحی وب سایت پوشاک


طراحی  سایت پوشاک

به عنوان یک خرده فروش لباس، اهمیت ظاهر را درک می کنید. هر چیزی که به مشتریان فعلی و بالقوه نشان می دهید باید حس سبک شما را نشان دهد. این یک طراحی وب زیبا برای فروشگاه های لباس بسیار مهم است. در این مقاله می خواهیم طراحی سایت پوشاک را بررسی کنیم پس تا انتها همراه ما باشید.

 

با در نظر گرفتن این موضوع، ظاهر تنها عاملی نیست که باید هنگام طراحی سایت خود در نظر بگیرید. برای اینکه یک ابزار بازاریابی موفق باشد، وب سایت خرده فروش لباس باید نه تنها چشم بازدیدکنندگان را به خود جلب کند، بلکه فرآیندی آسان برای مرور و خرید کالا ایجاد کند.

 

این صفحه به شما ایده می‌دهد که چرا و چگونه می‌توانید جذابیت و عملکرد را برای ایجاد یک وب‌سایت موفق برای کسب‌وکار خود ترکیب کنید، و همچنین چند نکته دیگر که باید در نظر داشته باشید.

چرا طراحی وب برای فروشگاه های لباس مهم است؟

پاسخ به این سوال ساده است: اگر نمی توانید وب سایت خود را خوب جلوه دهید، چگونه می توان از شما انتظار داشت که مردم را خوب جلوه دهید؟ وب سایت شما اغلب اولین برداشتی است که مردم از کسب و کار شما می گیرند. چه آنها به دقت سایت شما را تجزیه و تحلیل کنند یا نه، تحت تأثیر احساس عمومی هستند که از آن دریافت می کنند.

طراحی وب سایت پوشاک
طراحی وب سایت پوشاک

آیا فونت ها و رنگ ها با هم هماهنگی دارند؟ آیا تصاویر جذابی وجود دارد؟ آیا عناصر خاصی برجسته می شوند؟ بازدیدکنندگان احتمالاً آگاهانه از خود این سؤالات را نمی پرسند، اما وب سایت شما می تواند قبل از اینکه خریداران لباس شما را ببینند، تصویری از برند شما ترسیم کند.

 

اگر مشتریان آنچه را که می بینند دوست داشته باشند، آن را با فروشگاه شما مرتبط می کنند و احتمال اینکه دوباره از سایت شما بازدید کنند، بیشتر خواهد شد. همچنین می‌تواند در تصمیم‌گیری برای خرید یا ثبت‌نام در لیست ایمیل تاثیرگذار باشد.

 

با این حال، زیبا به نظر رسیدن تنها نگرانی شما در مورد وب سایت خود نیست. شما می دانید چه حسی دارد خرید یک لباس زیبا که احساس ناراحتی می کند، تمیز کردن آن سخت است یا در اولین پوشیدن به نظر می رسد از هم می پاشد. یک وب سایت با طراحی ضعیف به همین روش کار می کند.

 

به همین دلیل است که عملکرد برای سایت شما نیز ضروری است. این بدان معناست که اطمینان حاصل کنید که پیمایش آسان است، در چندین دستگاه به درستی کار می‌کند و بارگیری آن خیلی طول نمی‌کشد. این مورد آخر به ویژه برای مشاغل آنلاین بسیار مهم است. شاپ زیلا در این امر متوجه شد که کاهش زمان بارگذاری سایت آنها به میزان 5 ثانیه منجر به افزایش 25 درصدی بازدید از صفحه و افزایش 12 درصدی درآمد شده است.

طراحی وب سایت
طراحی وب سایت

همانطور که می بینید، یک وب سایت با طراحی ضعیف می تواند برای شما هزینه فروش داشته باشد. به همین دلیل است که باید مطمئن شوید که طراحی سایت شما از درون به بیرون است. اما چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ به خواندن برخی از نکات برای کمک به شروع کار ادامه دهید

چه چیزی یک وب سایت پوشاک را عالی می کند؟

طراحی وب بسیار بیشتر از فونت‌ها و رنگ‌هایی است که در یک صفحه وب می‌بینید – همچنین بر عملکرد وب‌سایت شما تأثیر می‌گذارد. یک وب سایت پویا اطلاعات لازم را فراهم می کند، ارتباطات و فروش را امکان پذیر می کند و اعتماد به برند شما را ایجاد می کند. طراحی وب برای فروشگاه های لباس باید با اطمینان از چند نکته کلیدی همین کار را انجام دهد.

 

ثبات برند

بازدید از وب سایت شما باید مانند ورود به یک فروشگاه مجازی باشد. باید شامل همان حس سبک، رنگ ها، لحن صدا و شخصیت کلی فروشگاه شما باشد. به یاد داشته باشید، وب سایت شما معرفی آنلاین شما به بازار است، بنابراین باید به مردم این احساس را بدهد که شخصاً چه چیزی را تجربه می کنند.

قابلیت جستجو

کاربران نباید بیش از چند ثانیه به دنبال اطلاعات اولیه مانند مکان فروشگاه، اطلاعات تماس و ساعات کاری شما باشند. همچنین نباید بیش از چند دقیقه برای یافتن سبک ها، رنگ ها و اندازه های مورد نظر خود صرف کنند. طراحی خوب یک وب سایت را برای پیمایش آسان و جستجو را آسان می کند.

 

قابلیت استفاده

به آخرین باری فکر کنید که از وب سایتی بازدید کردید که بارگذاری آن زمان زیادی طول کشید، یا پیوندهایی داشتید که به جایی نرسیدند یا پیام های خطا ایجاد کردند. احتمالاً دیگر هرگز از آن سایت بازدید نکردید. اگر وب سایت شما این مشکلات را داشته باشد، مشتریان بالقوه نیز باز نمی گردند.

 

اینها چیزهایی هستند که می خواهید وب سایت شما به آن دست یابد. اما برای رسیدن به آنها چه باید کرد؟ برای پیشنهادات به ادامه مطلب مراجعه کنید.

3 مرحله برای طراحی وب سایت خرده فروشی پوشاک

طراحی وب یک فرآیند پیچیده است، بنابراین هیچ چیز نمی تواند تجربه ایده آلی را ایجاد کند. در عوض، یک سری مراحل را طی می کند.

 

  1. ناوبری ساده ایجاد کنید

برخی از عناصر طراحی سایت شما را آسان تر می کند. احتمالاً از قبل یک نوار منو دارید، اما آیا استفاده از آن آسان است؟ ایجاد چند دسته اصلی با منوهای کشویی که نتایج خاص تری دارند را در نظر بگیرید. این به سایت شما ظاهر نامرتب کمتری می دهد و زمان لازم برای یافتن صفحات مورد نظر کاربران را کاهش می دهد.

 

جعبه های جستجو نیز ابزاری عالی برای خرده فروشی آنلاین هستند. اگر یک مشتری بالقوه از قبل بداند که سبک خاصی را می خواهد، یک نوار جستجو به او کمک می کند تا آن را پیدا کند. هرچه مکان یابی اقلام آسان تر باشد، احتمال خرید بازدیدکنندگان شما بیشتر می شود. همچنین به آنها تجربه خرید بهتری می دهد، بنابراین یک عنصر برد-برد برای سایت شما است.

 

  1. برندسازی را ایجاد کنید

اگر شما یک برند معتبر هستید، در حال حاضر یک لوگو و طرح رنگی دارید که مردم آن را با شرکت و ارزش های شما مرتبط می کنند. شما احتمالاً زیبایی شناسی یا سبک خاصی در طراحی های خود دارید. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما با بقیه بازاریابی و برندسازی شما سازگار است و آن عناصر را در طراحی خود گنجانده است.

 

اگر هنوز در حال کار بر روی ایجاد برند خود هستید، وب سایت شما می تواند مکانی عالی برای شروع باشد. قبل از راه اندازی سایت خود تصمیمات مربوط به رنگ و لوگوی خود را بگیرید و سپس از آنها به عنوان دستورالعمل برای بقیه مراحل استفاده کنید. شما می خواهید به بازدیدکنندگان خود ایده ای منسجم از آنچه برند شما نشان می دهد بدهید و سایت شما می تواند راهی موثر برای تبدیل آنها به مشتریان عادی باشد.

 

  1. برای مسائل فنی تست کنید

مهمتر از همه، سایت شما باید کاربردی باشد. این را بارها گفته‌ایم، اما به این دلیل است که مسلماً مهمترین بخش طراحی شما است. حتی زیباترین سایت نیز کاملاً بی فایده است اگر مشتریان شما نتوانند از آن برای تماس با شما، دریافت اطلاعات یا خرید استفاده کنند.

 

عناصر زیادی وجود دارند که می توانند بر قابلیت استفاده سایت شما تأثیر بگذارند، اما رفع تعدادی از آنها نسبتاً آسان است. استفاده از اندازه فایل های کوچکتر برای عکس ها و فیلم ها می تواند زمان بارگذاری را کاهش دهد و سرعت را افزایش دهد. ایجاد این تغییر آسان است و می تواند تاثیر زیادی بر نرخ تبدیل شما داشته باشد.

یک سایت خرده فروشی لباس بسازید که فروش را افزایش دهد

همچنین باید مطمئن شوید که طرحی واکنش‌گرا ایجاد کنید، به این معنی که در طیف وسیعی از دستگاه‌ها مانند لپ‌تاپ، تبلت و تلفن به خوبی نمایش داده می‌شود. دستگاه‌هایی غیر از رایانه‌های رومیزی برای مرور اینترنت به طور فزاینده‌ای محبوب می‌شوند، و شما نمی‌خواهید این کاربران را از تجربه کامل سایت خود جلوگیری کنید.

 

برای خریداران آنلاین، وب سایت شما می تواند اولین برداشتی باشد که از برند شما می گیرند. اگر شیک، شیک و استفاده آسان نباشد، احتمالاً تصور آنها مثبت نخواهد بود. حرفه شما در مد قبلاً به شما یاد داده است که طرح های بصری جذابی ایجاد کنید، اما اکنون باید عملکرد را در خود بگنجانید. اگر از هر دوی این عناصر استفاده می کنید، مشکلی برای ایجاد یک طراحی وب جامد برای فروشگاه لباس خود ندارید.

نتیجه گیری

در این مقاله طراحی وب سایت پوشاک را بررسی کردیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دادیم. مهمترین نکته در خصوص طراحی وب سایت پوشاک این است که باید تمامی مراحل گفته شده در این مقاله را به کار بگیریم تا ما را به چیزی که میخواهیم برساند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 18 =