طراحی سایت مدرن


داشتن یک سایت مدرن می تواند تحولی در برندسازی کسب و کار شما انجام دهد. امروزه نمی توان تصور کرد که یک کسب و کار بدون داشتن وبسایت عالی پیشرفت کند.

یکی از ابزارهایی که شرکتها با هم رقابت می کنند کیفیت وبسایت آنهاست. صرف داشتن یک وبسایت به معنی پیروزی در این رقابت نیست، بلکه وبسایت شما باید مدرن و شکیل باشد.

با طراحی سایت مدرن شما می توانید کسب و کار خود را به مخاطب عرضه کنید. با طراحی سایت مدرن می توانید کاربر را تحت تأثیر قرار داده و مدت ماندن او در وبسایت را بیشتر کنید.

مدرن بودن یک سایت یک مزیت رقابتی عالی برای سایت شما است، لذا توجه به آن ضروری است.

 

 

نکات مهم در طراحی سایت مدرن

سالها است که طراحی سایت برای کسب و کارهای مختلف انجام می شود. و در این زمان، تکنینکها و روشهای طراحی سایت دائماً در حالی پیشرفت بوده است. طراحی سایت مدرن همانطور که از نامش معلوم است باید توسط جدیدترین روشها انجام شود تا نتیجه دلخواه را ارائه دهد. برای همین این یک موضوع تخصصی و حرفه ای است. تیم آدلان وب با داشتن مجموعه ای متخصص از طراحان وبسایت می تواند در طراحی سایت مدرن برای کسب و کار شما به شما کمک کند.

مدرن بودن یک سایت بستگی به هم ظاهر و هم کیفیت محتوای آن دارد.

کاربر فقط وقتی یک محتوا را تا پایان می خواند که متناسب با نیاز او نوشته شده باشد.

تأثیر رنگ در طراحی سایت مدرن

یکی از عوامل مهم در ظاهر سایت مدرن که می تواند بر کاربر تأثیر بگذارد انتخاب صحیح رنگها است. این که چه رنگی برای پسزمینه انتخاب شود مهم است و امروزه طراحان سایتها معمولاً از دور رنگ سفید و خاکستری برای پس زمینه استفاده می کنند. ولی رنگهای مناسب دیگری هم وجود دارد، شما می توانید از رنگهای تیره از پس زمینه استفاده کنید، و به جای آن متن خود را با رنگ سفید طراحی کنید. وقتی رنگها با عکسها و آیتمهای دیگر سایت در هماهنگی باشند این می شود یک انتخاب رنگ صحیح.

وقتی رنگها با هم هماهنگ نباشند و یا از رنگهای جیغ استفاده کنید ممکن است سایت شما را ترک کنند. این که چه رنگی مطابق طبع و سلیقه کاربر و مشتری احتمالی است سوال مهم است، وگرنه سلیقه شخصی شما و یا طراح سایت ملاک نیست.

یک نکته دیگر در مورد انتخاب رنگها، هماهنگی آن با لوگوی سایت است. این لوگو است که به بقیه رنگها در صفحات جهت می دهد. بعضی وقت ها بین دکور و چیدمان و لباس کارکنان و لوگوی سایت هم یک هماهنگی وجود دارد که توجه به این موارد بسیار کمک کننده خواهد بود.

 

طراحی سایت مدرن ریسپانسیو

امروزه کاربران نه فقط از رایانه شخصی و لپتاپ بلکه، از گوشیهای هوشمند و تبلت خود نیز استفاده می کنند. برای همین در طراحی سایت مدرن باید توجه داشت که حتماً مطالب و عکسها همانطور که در صفحه رایانه شکیل و جذاب به نظر می رسد، در گوشی هوشمند و تبلت نیز چیدمان جذاب خود را حفظ کند.

در گذشته ورود به سایتها با گوشی هوشمند یا تبلت در هنگام طراحی سایت اصلاً در نظر گرفته نمی شد، ولی الآن از خصوصیات ضروری طراحی سایت مدرن، همین ریسپانسیو بودن است.

طراحی سایت مدرن ابزاری برای پیشرفت و توسعه کسب و کار

در دنیایی که روشهای بازاریابی سنتی جای خود را به بازاریابی اینترنتی داده است، داشتن وبسایت لوکس و شکیل از ملزومات توسعه کسب و کار شده است. با وبسایت می توانید کسب و کار خود را در هفت روز هفته و در تمام ساعات روز داشته باشید. طراحی سایت مدرن باعث می شود که کالا و خدمات را به راحتی و شکلی موثر معرفی کنید و راحتتر مشتریان راغب را بیابید. در کسب سود برای شما و برآوردن نیاز مشتری تسریع می شود.

امروزه خرید  اینترنتی یک روال جا افتاده است، و مردم بیشتر از پیش میل به خرید اینترنتی دارند و اگر ممکن ببینند از خرید به شکل سنتی اجتناب می کنند.

داشتن یک سایت مدرن اعتبار کسب و کار شما است . سایت شما هر چه مدرنتر و شکیل تر باشد و طبق اصول روز دنیا طراحی شود، اعتبار بیشتری باری شما فراهم می کند و در توسعه کسب و کار شما موثرتر است.

وبسایت مدرن نه فقط شکل و ظاهر شکیل و زیبایی دارد، بلکه محتوای ارزنده دارد. همچنین کار سئو آن به درستی انجام شده است. مجموعه ای از طراحی مدرن، محتوای عالی و سئوی اصولی باعث تضمین موفقیت شما در اینترنت شده و گامی بزرگ در توسعه کسب و کار شما است.

 

نکته مهم در سایت مدرن ارتباط با بازدیدکننده است یعنی هم سایت برای او جالب باشد هم به نیازهای او پاسخ داده شود.

سایت مدرن از نظر محتوایی قوی بوده و طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهد. لینک سازی داخلی خوبی بین موضوعاتی که به هم ربط دارند در اختیار کاربر قرار داده می شود. و به این نحو کاربر تشویق می شود که مدت بیشتری در سایت شما بماند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =