طراحی سایت علمی آموزشی

طراحی سایت علمی آموزشی

طراحی سایت علمی آموزشی

امروزه داشتن یک وب سایت به اندازه داشتن شماره تلفن یا آدرس ایمیل بسیار مهم است. مانند هر شرکت دیگری، از مؤسسات آموزشی انتظار می رود که طراحی وب سایت آموزشی داشته باشند که به طور دقیق مأموریت آنها را بیان کند.

این مقاله می‌خواهد ایده‌هایی را به شما ارائه دهد که هر مؤسسه آموزشی را ترغیب می‌کند تا رسالت خود را بهتر بیان کند. و برای آن، ما برخی از بهترین ایده‌های طراحی وب‌سایت آموزشی را گردآوری کرده‌ایم تا به هر مدرسه کمک کنیم ارتباطات را ساده‌تر کند و با یک وب‌سایت حرفه‌ای شروع به کار کند. علاوه بر این، ما می‌خواهیم در برقراری ارتباط با مأموریت مدرسه خود به شما کمک کنیم و ارتباط بین همه اعضای فرآیند آموزشی درگیر را تسهیل کنیم.

برخی از الگوهای خبرنامه مدرسه، بروشورها و بروشورهای مدرسه، دفترچه و موارد دیگر را در انتهای این مقاله خواهید دید. همه، رایگان برای سفارشی کردن به میل شما. بیایید با هم یاد بگیریم که داشتن یک طراحی وب سایت آموزشی خوش ساخت به چه معناست. این در حالی است که از مدارس معروفی مانند دانشگاه هاروارد یا پرینستون الهام می گیرید. بیایید شروع کنیم:

طراحی سایت برای موسسات آموزشی

ایجاد یک وب سایت با طراحی خوب یک راه ایده آل برای نشان دادن اینکه شما به عنوان یک مؤسسه چه کسی هستید، چه یک مؤسسه موجود هستید یا برند خود را از ابتدا می سازید، ایده آل است. اکثر مصرف کنندگان به دنبال اطلاعاتی هستند که به آنها در تصمیم گیری عاقلانه کمک می کند.

این روند رفتار خرید بر اهمیت یک وب سایت برای مشاغل امروزی تأکید می کند و در زمینه آموزش نیز قابل اجرا است. بر اساس گزارش 2019 E-Expectations® Trend، بیش از 76 درصد از دانش‌آموزان سال دوم، دانش‌آموزان و سالمندان می‌گویند که برای کسب اطلاعات بیشتر با وب‌سایت شروع می‌کنند. فقط پس از انجام این تحقیق، آنها فرم ها را تکمیل می کنند تا جزئیات مربوط به برنامه ها، شرایط پذیرش و زندگی پردیس را دریافت کنند.
امروزه اگر می خواهید در بخش آموزشی موفق باشید، باید یک وب سایت حرفه ای داشته باشید. چرا بیشتر از این صبر کنیم؟ نامزدهای آینده شما به دنبال شما هستند! اگر آن قدم را به دنیای آنلاین برنداشته اید، در اینجا دلایل اصلی وجود دارد که شما را متعجب می کند که چرا زودتر این کار را انجام نداده اید.

دلایل اصلی که چرا مدرسه شما باید در یک وب سایت آموزشی مناسب سرمایه گذاری کند:

  • حضور آنلاین
  • اعتبار
  • نام تجاری
  • حضور آنلاین

امروزه که همه و همه چیز به صورت آنلاین در دسترس است، نداشتن وب سایت برای مؤسسه آموزشی شما یک اشتباه بزرگ است.

داشتن یک وب سایت به این معنی است که دانش آموزان همیشه می توانند در هر زمان و هر مکان به شما دسترسی داشته باشند. اطمینان حاصل کنید که با حضور آنلاین خود به مخاطبان زیادی دسترسی دارید. یک وب سایت ترجمه شده برای موسسه آموزشی خود ایجاد کنید که پایه و اساس شهرت شما در دنیای مدرن باشد.

اعتبار

دانش‌آموزان و والدین بالقوه احتمالاً به مدرسه‌ای که شماره تلفن یا آدرس فیزیکی ندارد، بی‌اعتماد خواهند بود. این البته برای نداشتن وب سایت و آدرس ایمیل حرفه ای صدق می کند. احتمالاً اینها مهمترین و مفیدترین ابزارهایی هستند که به شما کمک می کنند اطلاعات مهم در مورد موسسه خود را با دانش آموزان به اشتراک بگذارید. اول از همه، یک وب سایت آموزشی خوش ساخت باید به تمام سوالاتی که ممکن است داشته باشد پاسخ دهد. علاوه بر این، داشتن یک طراحی وب سایت آموزشی با کاربری آسان به شما کمک می کند تا بین موسسه خود و دانش آموزان آینده، حتی قبل از ثبت نام، اعتماد و اعتبار ایجاد کنید.
نام تجاری و هویت مدرسه در مورد این است که شما چه کسی هستید و به وضوح آن تعریف را هم در داخل و هم در خارج به اشتراک بگذارید. یعنی: به کارکنان، دانش آموزان و جامعه شما. و این در مورد ایجاد برتری از طریق شفافیت مأموریت خود و آنچه که برای آن ایستاده اید است.

صرف نظر از نوع موسسه آموزشی که مدیریت می کنید، برندسازی مفهوم مهمی است که برنامه های تحصیلی را در سطح فکری، اجتماعی و فرهنگی تقویت می کند، که به نوبه خود تأثیر مثبتی بر وفاداری دانش آموز و عملکرد تحصیلی او دارد. به همین دلیل است که شروع با یک ابزار ارتباطی مانند وب سایت آموزشی ضروری است. شما به راحتی می توانید با تعریف ماموریت اصلی و برنامه تحصیلی خود، فرآیند برندسازی را شروع کنید. تنها پس از آن باید به این فکر کنید که همه اینها را از طریق لوگوی خود و یک طرح رنگ منحصر به فرد به اشتراک بگذارید.

دانشگاه‌های بزرگ مدت‌ها قبل از اینکه ما درباره مفاهیمی مانند طراحی وب‌سایت آموزشی یا برندسازی مدارس صحبت کنیم، این استراتژی بازاریابی را درک کردند.

به عنوان مثال، دانشگاه هاروارد همچنان به هزینه های زیادی برای بازاریابی و تلاش های برندسازی ادامه می دهد. تنها در سال 2016، پرونده های مالیاتی نشان می دهد که هاروارد بیش از 16 میلیون دلار برای تبلیغات هزینه کرده است.

با این وجود، نگران نباشید، لازم نیست برای جلب توجه، موسسه بزرگی باشید. با تلاش‌های کوچک شروع کنید، اما به یک استراتژی بلندمدت فکر کنید و بر روی آن بسازید.

طراحی سایت آموزش عالی

از آنجایی که قبلاً به هاروارد اشاره کردیم، طبیعی است که شروع به صحبت در مورد طراحی وب سایت آموزش عالی کنیم و ببینیم که چه معنایی دارد.

شما باید با هدف شروع کنید. هدف اصلی وب سایت دانشگاه یا کالج شما چیست؟ سعی می کنید با چه چیزی ارتباط برقرار کنید؟

با گفتن داستان مدرسه خود شروع کنید و از برند کلی دانشگاه یا کالج حمایت کنید. و البته برای ارائه اطلاعات مهم.

طراحی وب سایت آموزش عالی باید حاوی مقدار زیادی اطلاعات مهم برای دانشجویان، اساتید و کارکنان باشد. علاوه بر این، این راهی برای نمایش فرهنگ دانشگاه برای دانشجویان آینده نگر است.
برای اینکه به شما ایده خوبی از ظاهر طراحی حرفه ای داشته باشید، در اینجا چند نمونه عالی طراحی وب سایت دانشگاهی آورده شده است. از دانشگاه های معتبر آیوی لیگ مانند هاروارد یا پرینستون. بیایید از بهترین ها درس بگیریم.

دانشگاه هاروارد

چرا با مشهورترین دانشگاه جهان شروع نکنید؟ در سال 1636 تاسیس شد. هاروارد قدیمی ترین موسسه آموزش عالی در ایالات متحده است. از بسیاری جهات، نام هاروارد خود را می فروشد. با یک سنت طولانی، در هسته اصلی برند هاروارد عبارت برتری و البته رنگ زرشکی قرار دارد.

در مورد نام تجاری، در سال 1910، هاروارد رسماً رنگ زرشکی را به عنوان رنگ مدرسه پذیرفت. این انتخاب رنگ در اواسط دهه 1800 آغاز شد، زمانی که دو دانش‌آموز در تیم قایقرانی روسری‌های زرشکی را برای همه اعضای تیم فراهم کردند تا جمعیت بتوانند راحت‌تر آن‌ها را انتخاب کنند. در حال حاضر، این سایه نماد دانشگاه است و در هر مواد تبلیغاتی استفاده می شود.

ما همچنین این رنگ منحصر به فرد را به عنوان پس زمینه اصلی وب سایت می یابیم. یکی دیگر از عناصر نمادین، نشان دانشگاه هاروارد است که به عنوان عنصر جلویی و مرکزی طراحی وب سایت دانشگاه قرار گرفته است. رنگ زرشکی غنی و شکل سپر پررنگ برای کل دانشگاه بسیار مهم است. ما می‌توانیم این عناصر نام تجاری معروف را در همه مواد تبلیغاتی آنها، مانند ژاکت، فنجان و موارد دیگر پیدا کنیم.
کل طراحی وب سایت آموزشی با تاکید زیاد بر انیمیشن ظریف، سلسله مراتب بصری و چیدمان استثنایی، الهام بخش است. محتوای اصلی صفحه اول همیشه به تحقیقات داخلی و آخرین اخبار هاروارد اختصاص دارد. همچنین در قسمت پایین صفحه، بینندگان به کاوش در دوره های آنلاین و محتوای آموزشی هاروارد هدایت می شوند.
نکاتی برای طراحی سایت آموزشی برای دبیرستان ها
داشتن یک طراحی وب سایت آموزشی با ساختار مناسب بسیار مهم است. به خصوص وقتی صحبت از وب سایت ابتدایی یا دبیرستانی باشد. بسیاری از اوقات، قبل از فرستادن فرزندان خود به مدرسه، اکثر والدین تمایل دارند به وب سایت مدرسه نگاهی بیندازند، بنابراین هدف اصلی سایت هدف قرار دادن این بخش مخاطبان است.

این نکات را به عنوان پایه ای برای طراحی وب سایت آموزشی بعدی خود برای دبیرستان دنبال کنید:

  • ناوبری کاربر پسند و طراحی پاسخگو
  • رنگ های زنده و تصاویر زنده
  • نکات برجسته برنامه های آموزشی و فعالیت های فوق برنامه
  • صفحه ای درباره ما
  • بخش خبری که تمام به روز رسانی ها و اطلاعات مهم را منتقل می کند
  • بخش ثبت نام آنلاین
  • سایر ابزارهای ارتباطی

علاوه بر این، همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد، داشتن یک وب سایت آموزشی خوش ساخت تنها پایه استراتژی ارتباطی شماست. یک مؤسسه آموزشی باید مانند یک برند رفتار کند تا مطمئن شود که مأموریت آن به حرفه ای ترین شیوه منتقل می شود.

همانطور که همه ما می دانیم، یک برند به همان اندازه که به صورت کلامی ارتباط بصری دارد. Flipsnack یک ابزار آموزشی آنلاین است که می توانید از آن برای تقویت ارتباطات مدرسه خود استفاده کنید.

نتیجه گیری

طراحی وب سایت آموزشی شما تا حد زیادی تصویر برند مدرسه شما را مشخص می کند. طراحی سایت آموزشی حرفه ای مطمئنا تعداد بازدیدکنندگان و متعاقباً ثبت نام شما را افزایش می دهد. صرف نظر از اندازه یا سن مدرسه شما، یک سایت خوب طراحی شده می تواند به رشد مدرسه شما کمک کند. ناگفته نماند، زمانی که بروشورهای مدرسه ای زیبا، دعوت نامه ها و روزنامه های خلاقانه مدرسه را ایجاد می کنید، می توانید ارتباط مدرسه خود را به طور کامل تقویت کنید.

با خیال راحت از قالب های آموزشی ارائه شده در بالا برای وب سایت خود استفاده کنید و ماموریت خود را بهتر بیان کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 14 =