طراحی ریسپانسیو وبسایت لوکس


تکنیک های طراحی وب لوکس به طور مداوم در حال پیشرفت هستند. فن‌آوری‌های جدید روش‌های جدیدی از حضور دیجیتال و خلاقیت را ارائه می‌کنند، و این به نوبه خود منجر به دنیای جدیدی از فرصت‌ها برای موفقیت می‌شود، خواه افزایش فروش، کسب بازدیدهای بیشتر یا بردن برند شما به سطح کاملاً جدیدی از خدمات. اگر شما یک برند لوکس هستید که وب سایت خود را دوباره طراحی می کنید، این 7 مورد باید از تکنیک های طراحی وب لوکس برای سال 2021 استفاده کنند.

 

ضرورت حضور قدرتمند دیجیتالی به دنبال مبارزات جهانی 2020 تشدید شده است. اکنون زمان ساختن آینده برای برند خود است، یک استراتژی عالی اجرا شده در هر زمان، و در این مقاله قصد داریم شما را در این زمینه قرار دهیم. مسیر درست برای انجام این کار؛ اگر می‌خواهید طراحی و استراتژی وب‌سایت خود را ارتقا دهید تا یک وب‌سایت لوکس ایجاد کنید که نام تجاری شما را برای موفقیت مداوم قرار دهد، ما به دنبال چیستی و چرایی 8 روندی هستیم که باید از آن استفاده کنید.

طراحی ریسپانسیو وبسایت لوکس

طراحی ریسپانسیو چیست؟

طراحی وب ریسپانسیو به یک استراتژی طراحی اشاره دارد که وب سایت هایی را ایجاد می کند که برای دستگاه های موبایل، تبلت و دسکتاپ به خوبی کار می کنند. وب‌سایت‌های بدون طراحی ریسپانسیو، تعداد قابل توجهی از کاربران را از خود دور می‌کنند.

 

علاوه بر این، گوگل به  تجهیزاتی مثل موبایل به عنوان پارامتری برای رتبه بندی نگاه می کند.

 

موبایل دنیا را تغییر می دهد. امروزه همه گوشی های هوشمند همراه خود دارند و دائما در حال ارتباط و جستجوی اطلاعات هستند. در بسیاری از کشورها، تعداد گوشی های هوشمند از تعداد رایانه های شخصی پیشی گرفته است. داشتن یک وب سایت سازگار با موبایل به بخش مهمی از حضور آنلاین تبدیل شده است.

 

اگر وب سایت خود را موبایل پسند نکرده اید، باید این کار را انجام دهید. اکثر کاربرانی که به سایت شما می آیند احتمالا از یک دستگاه تلفن همراه استفاده می کنند.”

طراحی ریسپانسیو وب سایت لوکس چه ویژگی هایی دارد؟

به نظر شما چرا به مصرف کنندگان «مخاطب» نیز گفته می شود؟ دلیلش این است که برندها فقط یک محصول را نمی فروشند؛ آنها چیزی را می فروشند که می تواند زندگی را تغییر دهد.

طراحی ریسپانسیو وبسایت لوکس

یک داستان جذاب می تواند  بسیار خوب عمل کند. برادران معروف گریم برای اولین بار داستان های خود را در دهه 1800 منتشر کردند و کودکان در سراسر جهان هنوز با افسانه های بی انتها سفید برفی و زیبای خفته در خواب هستند. جادوی داستان گویی یک ابزار بازاریابی باورنکردنی است و آن برندهایی که می توانند مخاطبان خود را به سفری اکتشافی جذب کنند، نه تنها فروش دارند، بلکه متحدان مادام العمر نیز هستند.

 

برندهای لوکس مانند بربری، دیور و گوچی در ایجاد محتوایی که نام برندشان را توسعه می‌دهد و خط داستانی را در سرتاسر آن حفظ می‌کند استاد هستند. آنها نه تنها برای تبلیغ برند خود به عنوان یک محصول و سبک زندگی، بلکه چیزی با احساس و معنا کار می کنند.

 

در سال 2016، بربری «داستان توماس بربری» خود را راه‌اندازی کرد که نمونه بارز این استراتژی بود. این فیلم 3 دقیقه‌ای با بازی چند بازیگر بود. میراث مورد نظر  این برند نمادین را به‌خوبی نشان می‌دهد و به مخاطب نگاهی اجمالی به مفهوم نمادین‌ترین طرح‌ها، متریال‌ها و البته چک بربری می‌دهد. در سرتاسر سایت آن‌ها به تاریخچه برند و تأکید بر خلق معنادار هر کالا اشاره شده است، نوعی نبوغ که به مخاطب یادآوری می‌کند که آنها صرفاً یک تکه لباس نمی‌خرند، بلکه بیشتر روی یک قطعه نمادین و «مهم» سرمایه‌گذاری می‌کنند. که هرگز از مد نمی افتد

 

وقتی صحبت از طراحی وب می شود، تجربه کاربری (UX) از اهمیت بالایی برخوردار است. برندهای سطح بالا در مورد وفاداری مشتری به کیفیت محصول خود و شهرت با دقت ساخته شده خود به درجات مشابهی متکی هستند. هنگامی که یک واکنش عاطفی و احشایی با نام تجاری همراه باشد، این ویژگی ها افزایش می یابد. مهم این است که اطمینان حاصل شود که کاربران به سفری می روند که در آن اطلاعات جریان می یابد و به روش های منحصر به فرد جذابی برای ترویج این موضوع برجسته می شود.

عمل کردن

فهرستی از «ویژگی ها و مزایا» دیگر برای جلب اعتماد مصرف کننده کارساز نخواهد بود. عملکردها بلندتر از کلمات صحبت می کنند، و با رقابت شدیدتر از همیشه، مصرف کنندگان می خواهند ببینند که برندها به سادگی صحبت نمی کنند.

 

کپی برای همیشه بخش مهمی از وب سایت شما خواهد بود، اما متأسفانه تأثیر (و اعتبار) کلمات کاهش یافته است. به‌ویژه با ظهور رسانه‌های اجتماعی، ما در دنیای بصری روزافزونی زندگی می‌کنیم، بازاریابان در حال حاضر با تصاویر و ویدیوها کار می‌کنند، راه بسیار مؤثرتری برای جلب توجه مخاطبان و جلب اعتماد آن‌ها است.

 

استفاده از رسانه های مختلف مانند ویدئو، تصاویر، توصیفات، اینفوگرافیک ها و واقعیت افزوده یک راه مطمئن برای نشان دادن این موضوع به مخاطبان است که شما چیزی بیش از ادعاهای جسورانه هستید. «دیدن یعنی باور کردن»، و مخاطب شما می‌خواهد واقعیت آنچه را که شما ارائه می‌دهید، ببیند.

تجربیات همه جانبه و احساسی

مطالعه ای در سال 2016 توسط هاروارد بیزینس ریویو نشان داد که بهترین راه برای جلب مشتری این است که از رضایت مشتری فراتر رفته و در عوض در سطح احساسی مشارکت داشته باشید. بنابراین، ایجاد تجربیاتی که مصرف کنندگان را غوطه ور می کند و احساسات را برمی انگیزد، برای ایجاد یک تجربه بازاریابی تاثیرگذار مهم است

 

تحقیقات نشان داده است که مصرف‌کنندگانی که از نظر عاطفی در ارتباط هستند بیش از دو برابر «مشتریان بسیار راضی» ارزشمند هستند، آنها محصولات و خدمات شما را بیشتر می‌خرند، حساسیت کمتری نسبت به قیمت نشان می‌دهند، بیشتر به شما سر می‌زنند، به ارتباطات شما توجه بیشتری می‌کنند و بیشتر به شما توصیه می‌کنند. .

 

تکنیک بازاریابان خوب

این تکنیک مرحله قبل از داستان گویی است، زیرا تنها از طریق اجرای این تاکتیک ها می توان به داستان سرایی مؤثر دست یافت.

 

هنگام اجرای این استراتژی باید طرح و طراحی وب سایت شما به دقت مورد توجه قرار گیرد. طراحان باید از احساسات و تجربه ای که می خواهند برانگیزند آگاه باشند و از آن نقطه روی ایجاد یک فضای موثر کار کنند. به عنوان مثال، دیدن امواج لاجوردی که روی ماسه‌های طلایی می‌چرخند با صداهای آرامش‌بخش یک کرشندوی ملایم اقیانوسی در پس‌زمینه، برای ایجاد احساس آرامش مؤثر است و بنابراین برای نمایش در وب‌سایت یک هتل لوکس ایده‌آل خواهد بود. این طرح می‌تواند به بینندگان تعطیلات آرامش‌بخشی را که شایسته آن هستند بفروشد، و امیدواریم خاطرات تجربیات مثبت گذشته را برای افزایش بیشتر اثربخشی این تاکتیک ایجاد کند.

 

استفاده دقیق از تصاویر، ویدئوها و صداها برای ایجاد یک تجربه کاربری همهجانبه و احساسی، زمانی ارزشمند است که به درستی در طراحی و کمپین وب سایت شما پیاده سازی شود.

تایپوگرافی منحصر به فرد و زیبا

همانطور که تا کنون بررسی کرده ایم، این فقط چیزی نیست که شما ارائه می کنید، بلکه نحوه ارائه آن است، و این در مورد کپی نوشتاری نیز صدق می کند. اطلاعات ارائه شده در وب سایت شما در هسته اصلی سایت از زمان شکل گیری تا اجرا قرار دارد، اما کلمات به تنهایی برای ورود آنلاین شما به عرصه لوکس کافی نیستند.

 

تأثیر تایپ‌فیس‌ها اغلب نادیده گرفته می‌شود، اما وقتی از قدرت آن‌ها آگاه شدید، دیگر سخت می‌شود که دوباره به یک صفحه وب به همان شکل نگاه کنید! مثلا:

  • این چه احساسی به شما می دهد؟
  • آیا این مفهوم دیگری را به همراه دارد؟
  • و در مورد این، چه چیزی اکنون به ذهن می رسد؟
  • احتمالاً یک احساس متفاوت از این را شامل می شود!

 

هر نوع تایپ و فونت احساس و داستان جداگانه ای را به همراه دارد و بنابراین نکته مهمی است که باید در ایجاد وب سایت خود در نظر بگیرید. همانطور که دستخط هر کس متفاوت است، فونت چیزهای زیادی را در مورد یک برند می گوید، و به همین دلیل است که مارک های لوکس در مورد تایپوگرافی خود بسیار خاص هستند  مارک های لوکس از تایپوگرافی معمولی و استاندارد استفاده نمی کنند زیرا خود برندها چیزی جز معمولی هستند. .

حرکت و انیمیشن

برخلاف تغییر چشم‌انداز طراحی وب‌سایت مؤثر، مواردی وجود دارند که در بشریت گنجانده شده‌اند و برای قرن‌ها تغییر نکرده‌اند. یکی از این ها محرک های حساسیت مغز ما است، و یکی از راه هایی که ما نسبت به محرک های محیط خود آگاه می شویم چیست؟

 

حرکت توجه ما را به خود جلب می کند زیرا در سطح بیولوژیکی ما برای واکنش به محرک هایی طراحی شده ایم که ممکن است بر ما تأثیر بگذارند – دسیسه، تهدید، فرصت و غیره  و این سیم کشی مفید است که هنگام استفاده از پتانسیل UX در نظر داشته باشیم.

 

2 مزیت استفاده از قدرت حرکت و انیمیشن در این راه وجود دارد:

 

این به شما امکان می دهد با برجسته کردن اطلاعات خاص توجه کاربران خود را به سمت عناصر خاصی که برای داستان سرایی کلی شما ضروری هستند هدایت کنید.

این طرح شما را زنده می کند و چیزی را اضافه می کند که حس شخصیت و منحصر به فرد بودن برند شما را توسعه می دهد

 

 

اثر متقابل

هدف طراحی وب لوکس موثر تشویق تعامل با کاربر است که به نوبه خود شانس شما را برای رسیدن به اهداف وب سایت شما افزایش می دهد. با رشد توانایی‌های طراحی وب، فرصت امتحان راه‌های جدید و هیجان‌انگیز برای تشویق تعامل کاربر نیز افزایش می‌یابد.

 

چیزی به سادگی پیمایش افقی و نه عمودی بر مخاطبان شما تأثیر می گذارد، زیرا هنوز یک روش جدید و هیجان انگیز برای تعامل با یک وب سایت است. افزودن ابعاد مختلف به یک صفحه مانند فرصت‌های پیمایش بیشتر، ورود زمان‌بندی شده، اطلاعات کشویی، ابزارهای ساده و بهینه‌سازی دستگاه، همگی تجربه کاربران شما را افزایش می‌دهند.

 

روش های تعامل در طراحی وب لوکس در حال تغییر است. سرعت ورود اشیا به صفحه و نحوه ارائه اطلاعات اکنون می تواند تحت تأثیر سرعت حرکت شما قرار گیرد. به جای اینکه کاربر به سرعت پیمایش کند و صفحه ای را اسکن کند، اکنون برای تعامل و تعامل با اطلاعات متوقف می شود.

 

بر اساس یک نظرسنجی Salesforce، 64٪ از مردم گفتند که خواهان تجربه برند شخصی هستند و منحصر به فرد کردن وب سایت شما از طریق روش های تعامل فردی این خواسته را برآورده می کند. با وجود وب‌سایت‌های «کپی و چسباندن» زیاد، همین ویژگی‌های کوچک است که کاربران را تشویق می‌کند تا با سایت شما متوقف شوند، تعامل داشته باشند و با آن درگیر شوند و آن را متمایز کنند.

ظرافت

یکی از چیزهایی که برندهای لوکس در آن استاد هستند، ظرافت است. از شانل گرفته تا والنتینو، برادران بروکس تا ژان پل گوتیه، بسیاری از طراحان مشهور در مورد اهمیت ظرافت در طراحی موفق نقل قول شده اند. وقتی صحبت از طراحی وب به میان می آید، رنگ و فضا فاکتورهای اصلی هستند که باید برای دستیابی به حس بی زمانی و ظرافت در نظر گرفته شوند.

 

“سادگی کلید همه ظرافت واقعی است”

 

ویژگی های گرافیکی

روانشناسی رنگ ها “مطالعه رنگ ها به عنوان عامل تعیین کننده رفتار انسان” است و 84.7٪ از مصرف کنندگان ادعا می کنند که رنگ یک عامل کلیدی در تصمیم گیری آنها است. برای دستیابی به هاله ای از تجملات، برندها باید رویکردی سنجیده و متعادل را برای طرح های رنگی خود به کار گیرند، رویکردی که قوام را حفظ کرده و در کل به دستورالعمل های برند پایبند باشد. به همین دلیل، برندهای درجه یک باید طرحی را انتخاب کنند که مکمل محصول و خدمات آنها باشد، با استفاده از روانشناسی رنگ برای تحریک یک تجربه احساسی که کاربران را تحت تأثیر قرار نمی دهد و به راحتی قابل انطباق برای حفظ هاله ای از ظرافت ساده است.

 

به همین ترتیب استفاده از فضای خالی برای تضاد سلیقه ای چنین رنگ هایی باید مورد توجه قرار گیرد. ظرافت مترادف با سادگی است و بنابراین رنگ تنها عامل ایجاد یک طراحی وب جذاب نیست. حذف حواس‌پرتی‌های غیرضروری، استفاده از تغییرات رنگی برای برجسته‌کردن نواحی صفحه، و ایجاد تجربه‌ای سبک و فریبنده، فضایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا آنچه را که صفحات شما نشان می‌دهند مشاهده و هضم کنند تا اثربخشی طراحی شما بهینه شود.

تأثیرات

همه این ابزارها یک نتیجه را در ذهن دارند. تأثیر. ما نمی توانیم میزان رقابتی بودن فضای فعلی برای برندها را اغراق کنیم، بنابراین هدف فقط فروش محصول شما نیست، بلکه تأثیر گذاشتن بر آن است. تاثیر نباید تهاجمی باشد ، کمتر در بسیاری از موارد بیشتر است. هدایت ظرافت از طریق متن بزرگ با چیدمان های انتزاعی می تواند این کار را به خوبی انجام دهد و همچنین هر تکنیک پیچیده و علمی تحقیق شده ای را که در ذهن فرو می رود و انسانیت مخاطبان شما را فراموش می کند، انجام دهد.

وب سایت شما باید هسته اصلی برند شما را در بر بگیرد. این باید داستان این باشد که شما چه کسی هستید، چه کاری می خواهید انجام دهید، چه چیزی می توانید ارائه دهید، و باعث می شود کاربران بیشتر بخواهند. این راهی برای الهام بخشیدن و جلب نظر در یک صفحه است، و باید تأثیری ماندگار از خود بر جای بگذارد که مخاطب شما را درگیر نگه دارد. این 7 تکنیک طراحی وب لوکس برای سال 2021 برای رسیدن به این هدف هماهنگ هستند.

 

برای متمایز شدن و جلوتر بودن از منحنی ها، ساختن پلت فرمی استراتژیک که مدیریت آن به همان اندازه که استفاده از آن آسان است، ضروری است. سرمایه گذاری در طراحی وب سایت با تجربه دیگر یک گزینه نیست ،یک ضرورت است.

نتیجه گیری

در این مقاله طراحی ریسپانسیو وب سایت لوکس را از چند جهت بررسی کردیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دادیم مهمترین نکته در این خصوص این است که وب سایت رسپانسیو ظاهر خوبی دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =