تاثیر طراحی اپلیکیشن موبایل بر کسب و کارها

تاثیر طراحی اپلیکیشن موبایل بر کسب و کارها

تاثیر طراحی اپلیکیشن موبایل بر کسب و کارها


تاثیر طراحی اپلیکیشن موبایل بر کسب و کارها

گوشی های هوشمند به بهترین همراه همه در این دنیای دیجیتال تبدیل شده اند. “یک برنامه برای همه برای آن وجود دارد”. شاید این عبارت را بارها شنیده باشید. به همین دلیل است که به شما امکان می دهد با چند مرحله از طریق برنامه های مختلف تلفن همراه با دنیای مجازی تعامل داشته باشید. به طور خلاصه، اهمیت و تأثیر تلفن همراه تأثیرات قابل توجهی بر زندگی روزمره هر انسانی ایجاد کرده است.

 

دستگاه های الکترونیکی – تلفن های همراه به دلیل ویژگی های متمایز خود از یک مدل ساده ارتباطی به نقطه توجه قابل توجهی برای افراد و مشاغل تبدیل شده اند. هر اتفاقی که در دنیای دیجیتال افتاده نتیجه پیشرفت تکنولوژی و دسترسی به اینترنت پرسرعت است. این دلیلی است که کسب‌وکارها از طریق بهترین شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل به سمت فناوری تلفن همراه پیش می‌روند و با توسعه تجاری بیشتر خود سازگار می‌شوند. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا اپلیکیشن های موبایل؟ آیا می دانید چگونه برای هر کسب و کاری لازم است؟

 

طبق تحقیقات، 68 درصد از جمعیت ایالات متحده صاحب گوشی هوشمند هستند. علاوه بر این، این افراد روزانه حدود 162 دقیقه را با تلفن همراه خود می گذرانند. این نشان می دهد که با داشتن یک اپلیکیشن تلفن هوشمند در کسب و کار خود، به راحتی می توانید به مخاطبان بیشتری دسترسی داشته باشید و سود بیشتری کسب کنید. چه یک شرکت محصول محور یا مبتنی بر خدمات باشید، مزایای مختلفی را با داشتن اپلیکیشن کسب و کار خود ارائه می دهید و این می تواند تجارت شما را به طور تصاعدی رشد دهد.

بنابراین، کسب‌وکارها راه جدیدی پیدا کرده‌اند – اپلیکیشن‌های تلفن همراه به‌عنوان کانال همه‌جانبه‌شان برای تبلیغ کسب‌وکارشان و دستیابی به مخاطبان وسیع‌تری. به همین دلیل است که شرکت‌های توسعه‌دهنده اپلیکیشن موبایل با توسعه برنامه‌ها در iOS و Android از مزایای فناوری‌های جدید بهره می‌برند و به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا مشتریان را در سراسر جهان هدف قرار دهند.

بیایید برخی از مزایایی که کسب و کارها می توانند از یک برنامه تلفن همراه انتظار داشته باشند را با شما آشنا کنیم.

تاثیر طراحی اپلیکیشن موبایل
تاثیر طراحی اپلیکیشن موبایل

1) فروش را افزایش می دهد

 

یک برنامه تلفن همراه می تواند در کمترین زمان به مشتریان شما دسترسی پیدا کند و از راه های زیادی کسب و کار شما را تایید کند. اگر در مورد محصولات خود با پیشنهادات، جوایز و تبلیغات مختلف بازاریابی می کنید، مشتریان را تشویق می کنید که از شما خرید کنند. هر برنامه را می توان بر اساس نیازهای شما سفارشی کرد که مشتریان شما را مجبور می کند دوباره از وب سایت شما بازدید کنند و زمان بیشتری از حد معمول صرف کنند.

 

با ادغام اعلان‌های فشار و توجه به مشتریان در مورد پیشنهاد ویژه خود، می‌توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و با آنها در ارتباط باشید. گیمیفیکیشن همچنین حوزه‌ای است که می‌توانید به مشتریان خود کمک کنید تا جوایزی را دریافت کنند و برای فعالیت‌های از پیش تعریف‌شده مانند اشتراک‌گذاری تصویر یا اعلان، تخفیف‌ها یا پیشنهادات ویژه‌ای به آنها ارائه کنید. استراتژی دیگری که می توانید برای افزایش تعامل از آن استفاده کنید، ویژگی Scratch-and-win است. این مطمئنا هم برای مشتریان و هم برای خرده فروشان/فروشندگان کار می کند.

 

 

تاثیر طراحی اپلیکیشن موبایل بر کسب و کارها
تاثیر طراحی اپلیکیشن موبایل بر کسب و کارها

2) وفاداری مشتری

 

یکی از مهم ترین و موثرترین دلایل برای ساخت اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار شما، وفاداری مشتری است. با کمک اپلیکیشن های موبایل می توانید مستقیماً با مشتریان خود در ارتباط باشید و با آنها تعامل داشته باشید. این برای پرورش وفاداری مشتری بسیار مهم است.

از سوی دیگر، اجازه دادن به کاربران با خریدهای درون برنامه‌ای، اعلان‌ها، تبلیغات و تبلیغات، در مقایسه با بنر کنار جاده، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی یا هر تبلیغات دیگری، تأثیر زیادی بر روی مشتریان ایجاد می‌کند.

همچنین اگر تعامل خوبی با مشتریان خود داشته باشید، می توانید وفاداری مشتری یا برند را پرورش دهید. استارباکس یکی از بهترین مثال ها برای توجیه تعریف وفاداری مشتری یا برند است.

 

3) آگاهی از برند را افزایش می دهد

 

برنامه های موبایل راه حل های یک مرحله ای برای تمام نیازهای کسب و کار شما هستند. این به شما کمک می کند تا اطلاعات مربوط به برند، خدمات و کسب و کار خود را ارائه دهید. با نمایش محصولات و خدمات خود، می توانید با صدای بلند به مشتریان خود دسترسی پیدا کنید و آنها را از مجموعه برند جدید و پیشنهادات هیجان انگیز خود آگاه کنید. بنابراین، اپلیکیشن های موبایل می توانند به طور قابل توجهی به شما کمک کنند تا حضور برند خود را افزایش دهید.

برای افزایش آگاهی از برند خود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک اپلیکیشن موبایل شگفت انگیز، کاربرپسند و با ویژگی های غنی طراحی و توسعه دهید.

4) دسترسی را بهبود می بخشد

 

دوران قبلی فناوری برای هر کسب و کاری بسیار دشوار بود که بقا و رشد کند و به طور همزمان به مخاطبان زیادی در پلتفرم های مختلف گسترش یابد. اما به دلیل تولد دستگاه های تلفن همراه و استفاده از برنامه ها، کسب و کار شما می تواند همزمان در چندین پلتفرم در معرض دید عالی قرار گیرد.

همانطور که قبلاً گفته شد، صاحبان مشاغل می توانند مشتریان خود را با پیشنهادات تبلیغاتی مختلف از طریق یک اعلان فشار از هر مکانی مطلع کنند. این امر باعث می شود که مشتریان برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد پیشنهادات جدید به برنامه دسترسی پیدا کنند و در صورت یافتن معامله مناسب، سریعاً خرید می کنند.

5) تجزیه و تحلیل بهتر

 

اگر می خواهید به جاده موفقیت برسید، باید بصیرت را بشناسید. اگر قصد دارید خانه بسازید، باید بدانید که چه عواملی در ساخت خانه شما تنها در آن زمان تاثیر می گذارد. سپس تنها با اصلاحات و دادن جهت درست، می توانید بر منطقه آسیب دیده غلبه کنید و به موفقیت منجر شوید. این روش برای کسب و کار نیز صادق است. اگر کسب‌وکاری را اداره می‌کنید، بدون دانستن بینش‌های آن، نمی‌توانید سخت‌تر برای رشد در مسیر درست کار کنید. ما باید بدانیم که آیا مسیر درست است یا نه، سپس فقط قدم بعدی را برداریم.

برای درک کسب و کار و مشتریان، تجزیه و تحلیل داده ها نقشی حیاتی در آن ایفا می کند. به همین دلیل است که تجزیه و تحلیل یکی از مهم ترین عوامل دریافت اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار شما در محیط کسب و کار مدرن است. با کمک برنامه‌های تلفن همراه، می‌توانید داده‌های مربوط به کسب‌وکار خود را برای تجزیه و تحلیل بیشتر جمع‌آوری کنید، مانند تعداد بازدیدکنندگان، زمان صرف شده برای هر قسمت از برنامه، رفتار مشتری، محصولاتی که بیشترین بازدید و جستجو را داشته‌اند، و بسیاری موارد دیگر. تجزیه و تحلیل داده‌ها می‌تواند رفتار کاربر با برنامه خود را به شما اطلاع دهد که به بهبود تجربه کاربری شما کمک می‌کند.

 

6) ابزار بازاریابی

 

اپلیکیشن های موبایل به عنوان یک ابزار عالی برای بازاریابی نیز در نظر گرفته می شوند. این به کسب و کار شما کمک می کند تا رقابتی باقی بماند. از طریق بروشورها، بروشورها و همین گزینه، صاحبان مشاغل را از استفاده از روش های سنتی بازاریابی باز می دارد.

 

می‌توانید فعالیت‌های تبلیغاتی مؤثری مانند راه‌اندازی‌های جدید، پیشنهادات، تخفیف‌ها، رزرو، فیدهای خبری یا فعالیت‌های دیگر را با کمک یک برنامه تلفن همراه انجام دهید. به همین دلیل است که پوش نوتیفیکیشن ویژگی مورد توجهی است که به عنوان یک ابزار بازاریابی عالی برای افزایش محبوبیت اپلیکیشن موبایل عمل می کند.

 

7) خدمات بهتر به مشتریان

 

روزهایی که برای حل سؤالات مشتریان شما زمان می برد و فروشندگان برای حل مشکلات آنها استفاده می کردند، گذشته است.

خدمات سریع و سریع به مشتری موفقیت هر کسب و کاری را تعیین می کند. مهم نیست که محصولات و خدمات شما چقدر خوب هستند، نمی توانید قلب مشتریان را بدون ارائه خدمات بی نقص و سریع به مشتریان خود در هر زمان به دست آورید. در اینجا، یک برنامه تلفن همراه می تواند تجربه خدمات مشتری شما را بهبود بخشد.

یک برنامه هر بار که کاربران به آن دسترسی پیدا می کنند، عملکرد یکپارچه یکسانی را در سراسر برنامه ارائه می دهد.

8) سود بیشتر

اگر کاربر از خدمات و تجربه شما به مشتری راضی و راضی باشد، در نهایت محصولی را خریداری می کند و تبدیل به مشتری می شود. این بدان معناست که رضایت مشتری با فروش رابطه مستقیم دارد. از این رو، هر چه بیشتر مشتریان را از خدمات خود راضی کنید، فروش بیشتری حاصل می شود.

بسیاری از سازمان ها فکر می کنند که یک وب سایت موبایل یا دسکتاپ در مقایسه با برنامه های کاربردی تلفن همراه سازگارتر و راحت تر است. با این حال، این فرض کاملاً اشتباه است. باز کردن وب سایت از روی دسکتاپ بسیار پیچیده تر از باز کردن از یک برنامه است.

این تفاوت ها را می توان به طور قابل توجهی در صنایع غذایی و آشامیدنی مشاهده و مشاهده کرد. وقتی شخصی اپلیکیشنی دارد، راحت نخواهد بود که یک وب سایت از طریق دسکتاپ یا موبایل برای سفارش غذا باز کند. و از طریق یک برنامه، کل این روش را می توان به راحتی انجام داد.

نتیجه گیری

یک اپلیکیشن موبایل به درب هر کسب و کاری تبدیل شده است و این درها همیشه برای جذب مشتریان جدید و فروش بیشتر باز هستند. خوب، اکنون با داشتن دانش روشن از اینکه چرا برنامه های تلفن همراه برای تجارت شما مهم هستند، اکنون انتظار می رود که منطقه دست نخورده عصر دیجیتال را کشف کنید و یک برنامه تلفن همراه توسعه دهید.

علاوه بر این، مزایا و اهمیت توسعه اپلیکیشن موبایل برای کسب‌وکارها هرگز پایان نمی‌یابد و می‌توان آن را به بسیاری از آنها تعمیم داد. به خصوص اگر در اواسط سال 2022 هستید، فضای بزرگی برای پلتفرم های توسعه تجارت الکترونیک آنلاین وجود دارد.

بنابراین، توسعه یک اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار شما همیشه تصمیم درست و ارزش سرمایه گذاری است. یک شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل می تواند به شما کمک کند تا یک اپلیکیشن موبایلی با قابلیت های فراوان برای کسب و کار خود ایجاد کنید. بسیار مهم است که از رقبای خود جلوتر بمانید و با پاسخ به کارایی های مورد نیاز برای حفظ موفقیت، نوآور باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − سیزده =